Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#375578
Nelly schreef: Ik vind maden ook vies, maar wist je dat ze soms in de geneeskunde worden gebruikt om ontstoken wonden "schoon te eten"? Ze eten dan al het verrotte vlees op. En daarom zijn ze ook nuttig, ze ruimen kadavers op in de natuur. Stel je voor dat die allemaal zouden blijven liggen, daar zouden we pas ziek van worden. :-X
Ja dat heb ik ooit eens gezien. Ik moet er niet aan denken; krijg spontaan rillingen over mijn rug :o
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#375580
Nitus schreef:Vind dat dit trouwens losstaat van de keukenhygiene ;). Ik laat de zakjes nl niet op m'n aanrecht slingeren :-X ;D
O dus ik zit het topic te vernaggelen. Sorry :-[
Gebruikersavatar
Door Nitus
#375600
Rovanna schreef: O dus ik zit het topic te vernaggelen. Sorry :-[
Haha, ja heel erg ;), maar daarom zei ik het niet. Ik bedoelde te zeggen dat je maden in je kliko kunt hebben en toch een keuken die spik en span is ;)
Laatst gewijzigd door Nitus op vr 26 aug 2005, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door conleeuw
#375758
ik vindt het uitspoelen van zakjes zonde van het waterverbruik, dus bij mij de kliko in, bij maden (gelukkig maar twee keer meegemaakt) gooi ik kliko open en dan moet je de vogel festijn zien.
The circle of life ;D
Door Nelly
#376014
Heb ik laatst ook gedaan, toen ik maden in de kliko had en jonge roodborstjes in de tuin. Werkt perfect! :D
Door conleeuw
#376766
Nelly schreef: Heb ik laatst ook gedaan, toen ik maden in de kliko had en jonge roodborstjes in de tuin. Werkt perfect! :D
Daar wil ik ook voor tekenen jonge roodborstjes, :Ddie wil ik ook, ik moet gewoon vaker zorgen voor maden in mijn kliko ;D
Door bas rouge
#376804
conleeuw schreef: Daar wil ik ook voor tekenen jonge roodborstjes, :Ddie wil ik ook, ik moet gewoon vaker zorgen voor maden in mijn kliko ;D
:o ;D
Door winston
#377903
ik bereid wel mijn honden voer apart. ik heb een aanrecht in de bijkeuken,en gebruik apart bestek .ik ben zelf werkzaam op een intensive care afdelingdus voorzichtigzijn met kruis besmetting . een ongeluk zit in een klein hoekje! groetjes van de baasje van winston
Door Mevroi Kruim
#377959
conleeuw schreef: Daar wil ik ook voor tekenen jonge roodborstjes, :Ddie wil ik ook, ik moet gewoon vaker zorgen voor maden in mijn kliko ;D
Ja, dat zouden mijn katten ook wel willen :-X dus toch maar liever niet ;D
Door Nelly
#383004
Ik heb ook 3 katten hoor. En het barst hier van de vogels, eekhoorns zitten er ook. Het enige wat de katten tot nu toe gevangen hebben zijn muizen 8)
Door Mevroi Kruim
#383056
Hier muizen, mollen, vogels (jonge merels, mezen, mussen, roodborsten) een keer een eekhoorn, jonge konijnen ... :-\ :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door