Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Femke.
#3405017
Hoi allemaal,

Vanwege reizen heb ik nu helaas geen vriezer tot mijn beschikking.

Wat zou ik veilig rauw kunnen geven aan de hond qua vlees/vis in Frankrijk? Of welke alternatieven raad je aan (wellicht sommig vlees met heet water overspoelen of toch even koken, niet mijn voorkeur, maar ik moet wat ;) )? KVV is hier niet beschikbaar.

Ik vond op https://www.barfplaats.nl/handleiding-tot-barf/vis/wat ideeën wat betreft vis (bijv. witvis rauw geven en sommige vis uit blik als tussendoortje). Meer ideeën zijn welkom :)
#3405018
In sommige winkels in Frankrijk (zoals Auchan) hebben ze soms vlees voor huisdieren. Geen gemalen, echt stukken als stoofvlees. Wat ik ervan gezien heb was het geen biefstuk maar ook geen regelrechte rommel en voor een schappelijke prijs.
Daarnaast kan je er ook kippendelen kopen als bot. Misschien ook konijn of parelhoen, geen idee of dat dan betaalbaar is.
#3405020
Bedankt voor het idee
pearlsofpassion schreef: ma 15 jun 2020, 11:39 In sommige winkels in Frankrijk (zoals Auchan) hebben ze soms vlees voor huisdieren. Geen gemalen, echt stukken als stoofvlees. Wat ik ervan gezien heb was het geen biefstuk maar ook geen regelrechte rommel en voor een schappelijke prijs.
Daarnaast kan je er ook kippendelen kopen als bot. Misschien ook konijn of parelhoen, geen idee of dat dan betaalbaar is.
Zou je dan alles rauw geven, behalve het stoofvlees (of zou je dat ook rauw doen)?
#3405028
Femke. schreef: ma 15 jun 2020, 11:48 Bedankt voor het idee
Zou je dan alles rauw geven, behalve het stoofvlees (of zou je dat ook rauw doen)?
Alles rauw.

Vis zou ik niet doen want dat moet toch zeker 2 weken in de vriezer gezeten hebben voor je het voert - dacht ik tenminste.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door