Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#378962
daar ben ik het helemaal mee eens!!!

voor de kids heb ik vaak 2 soorten groenten en gekookte én gebakken aardappels. ::)

De honden maakt het allemaal niets uit.
Als Laszlo iets niet lekker vindt, schrokt hij het wat minder snel naar binnen!

Maar inderdaad, het is een positief stuk!

En ff over de amerikanen: Hebben jullie de film Super Size Me al gezien? Moet je echt eens kijken. :o
#384027
sylvia schreef: Dat mensen niet zelf gezond eten zegt zeker niet dat mensen niet weten wat gezond eten is, het zegt alleen dat ze voorzichzelf niet de dicipline hebben om gezond te koken maar eerder kiezen voor gemak of lekker, beter nog de combi gemak en lekker
Juist Silvia!! ;)
Mijn hond eet ook 100 x gezonder als dat ik dat doe eerlijk gezegd...
Ik ben er zelf bij en beslis zèlf wat ik eet en dat is zeker niet altijd even gezond, geef ik toe, maar mijn hond is afhankelijk van mij en ik vind het dan ook mijn plicht om dat zo goed mogelijk te doen.

Verder vind ik het stuk van deze meneer Nap zeker niet negatief, integendeel zelfs.
Zelfs een meneer als hij (die volgens Tannetje nog bij een brokkengigant gewerkt heeft ook en die altijd alleen maar brok brok en nog eens brok er met de paplepel in heeft gegoten gekregen) heeft er zeer weinig op aan te merken vind ik, dat gaat dan toch de goede kant op?!
En die dingen die hij aanmerkt, zijn zeker dingen waar rekening mee gehouden dient te worden, ik vind het niet verkeerd dat hij dat noemt. En blijkbaar kan hij ook niet meer punten vinden die risicovol of afkeurenswaardig zijn. Mooi toch?! ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door