Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Paulus5
#3373838
Ik wil eerst qua barfdingen vriezer legen voor ik nieuwe dingen ontvang. Maar er zitten nu nog redelijk veel kiponderdelen in, nekken, karkas, kippevleugels. Kan ik dit 3 tot 4 keer per week voeren gedurende twee, drie weken? Zouden jullie dit doen? En best na elkaar of verspreid ‘dag kip, dag ander dier’

Hierna bestel ik even geen kip meer behalve orgaan en ik voer anders ook wel paard, ree, fazant, eend, gans, kip, kalkoen, rund en konijn.
Door Lizzy
#3373928
Julie5 schreef:Ik wil eerst qua barfdingen vriezer legen voor ik nieuwe dingen ontvang. Maar er zitten nu nog redelijk veel kiponderdelen in, nekken, karkas, kippevleugels. Kan ik dit 3 tot 4 keer per week voeren gedurende twee, drie weken? Zouden jullie dit doen? En best na elkaar of verspreid ‘dag kip, dag ander dier’

Hierna bestel ik even geen kip meer behalve orgaan en ik voer anders ook wel paard, ree, fazant, eend, gans, kip, kalkoen, rund en konijn.
Ja hoor, kan prima. Ik denk dat het weinig uit maakt of je kip + ander dier of kip en dag erna een ander dier geeft. Als je naar de meeste KVV's kijkt dan zit daar gemalen kippenbot in. Krijgen honden 365 dagen per week kip.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door