Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#3364678
Na lang twijfelen en dubben eergisteren deze lintzaag besteld https://www.expondo.nl/royal-catering-l ... 50-mm-1742
Heb iets van 15 jaar met mijn oude consumentenlintzaag gedaan die met name bedoelt is voor hout. Bescherming 0,0. Hij heeft me 15 jaar lang keurig bediend en weg doen zal ik hem zeker niet, hij zal eerder verhuizen naar de caravan :cool: maar er waren 2 "grote"nadelen, de hoogte was 9cm een carnibest rol en het schoon maken. Dus bij grotere hoeveelheden wat je achter elkaar zaagde was dat wel een dingetje :P vriendlief zei destijds koop de goedkoopste die je kan vinden als het wat is kunnen we altijd verder kijken. Nu 15 jaar verder denk ik dat ik wel kan zeggen dat het was is/was :P :P :P maar op was hij zeker niet maar de hoogte en als het goed is het gemak van schoonmaken in combinatie met toch ook veiligheid heeft me doen besluiten om deze te bestellen....zal mij benieuwen!
Door Lizzy
#3364693
Het lijkt me een super handig ding Cindy! Niet echt een goeikoopie :biggrin2: , maar ik denk dat je er veel plezier van gaat hebben!
Door Cindy de Wolf
#3364696
Lizzy schreef:Het lijkt me een super handig ding Cindy! Niet echt een goeikoopie :biggrin2: , maar ik denk dat je er veel plezier van gaat hebben!
Dat jij nog steeds geen lintzaag hebt verbaasd me eerlijk gezegd. Het maakt het zoooooveel makkelijker.
Voor een slagerslintzaag is deze niet te duur. Ga maar eens kijken wat een bizerba kost... als je mazzel hebt heb je voor deze prijs een 2de hands...
Mijn oude lintzaag was destijds 90€...
Door Lizzy
#3365031
Cindy de Wolf schreef:Dat jij nog steeds geen lintzaag hebt verbaasd me eerlijk gezegd. Het maakt het zoooooveel makkelijker.
Voor een slagerslintzaag is deze niet te duur. Ga maar eens kijken wat een bizerba kost... als je mazzel hebt heb je voor deze prijs een 2de hands...
Mijn oude lintzaag was destijds 90€...
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ik 'm voor nodig moest hebben...?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door