Dank allemaal,
Ik wilde het graag weten omdat ik niet wist wat een "normale" prijs was. Dus of het ook goedkoper zou kunnen. Ik heb net een bestelling gedaan bij Mika petfood en kom daar op een gemiddelde prijs van 3,75. Dus het gaat al de goede kant op

Ik moet erbij zeggen dat ik ook niet alleen het allergoedkoopste uitzoek, ik wil natuurlijk ook wel kwaliteit en verschillende diersoorten.
Ik ben inderdaad overal aan het rondneuzen en denk dat ik in de loop der tijd wel wat goedkoper uit zal zijn, als ik meer adresjes gevonden heb.
Ik heb twee honden van elk ongeveer 25 kg die samen ongeveer 1 kg per dag eten. Ik heb besloten dat ik graag half kvv half Barf wil voeren, dwz per week drie of vier dagen Barf en de andere dagen kvv.
Ik heb al gezien dat mijn kvv prijs wel wat naar beneden gaat nu ik niet meer alleen Carnibest voer, maar verschillende merken.
Ik kan 20 tot max 30 kg in mijn vriezer kwijt. Voor nu moet ik het daar even mee doen.
Er is hier in het dorp een dierenwinkeltje waar ik ook Barf producten zou kunnen bestellen. Ik probeer dat nu, maar het loopt vooralsnog niet zo vlot als ik hoopte. Er is daar en in de andere dierenwinkel in het dorp wel veel kvv (verschillende merken) te krijgen.