Is dit geitenvlees?!?!

Zo, wat voel ik me beetgenomen!

Nou is dit uit mijn 2e bestelling, dus ervaring heb ik nauwelijks. Maar dit vind ik rotzooi.
Weggooien maar?

Moderator: Lizzy
Border Bandit schreef:Zucht, wat is het toch allemaal moeilijk.....En de firma Darf ? Ik weet niet of die nog Barf verkopen ?
I.v.m. Bandit's eliminatiedieet kan hij nog maar 3 diersoorten eten.
I.v.m. geen eigen vervoer, ben ik afhankelijk van webwinkels die bezorgen. Ik heb heel veel moeite die te vinden.
En dan moet ik ook nog 'genoegen' nemen met 'vlees' met zoveel vet.
Ik zal het meeste vet maar wegsnijden.
Maar het wordt wel heel erg moeilijk zo.
Wel fijn om van jullie te lezen dat geitenvlees meestal zoveel vet bevat.
De vorige bestelling bevatte wel vlees.
Border Bandit schreef:Oh, Smulpaap, wat lief van je! Heb je speciaal voor mij je geitenvlees gezocht?![]()
Wat er op de foto staat, noem ik toch wel vlees.
Ik heb meteen bij Darf gekeken, maar kan daar geen barf-producten vinden (of ik zoek verkeerd?).
Bij Oervoer heb ik 'jouw' geitenvlees gevonden. Zo zeg, dat is precies 2 x zo duur dan bij Dogmeat. Maar ja, als je dan wél vlees hebt...
Nu moet ik zeker de helft weggooien. Ik ga al dat vet echt niet geven!
Ik kan kijken of ik een volgende keer bij Oervoer kan bestellen. Ik heb dat 1 keer gedaan en toen heeft mijn bestelling er 2 dagen over gedaan met als gevolg dat al het koudijs verdwenen was. En nu is het best warm, hihi.
Bedankt voor je reactie en al je moeite!
Kim_S schreef:Is dit van SW? Geitenvlees is daar meestal wel zoals op de foto. Lamsvlees van SW schijnt minder vet te zijn, maar daar kan hij niet tegen zeker?Als ik goed begrepen heb is dit van Dogmeat, maar bij SW zal het niet veel anders zijn. Zelf heb ik lamsvlees van SW en dat is ook vet, maar bij lange na niet als dit geitenvlees. Samen met graatmagere patrijzen is het vettere lamsvlees goed te doen in het wekelijks menu.
Ik voerde dit vlees trouwens gewoon, alleen niet zo vaak ivm het vet.