Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door cookiemonster
#3296010
Hallo , ik ben voor mijn ouders informatie aan het inwinnen over tips waar je in portugal , omgeving Oliviera do Hospital , barf ingredienten kunt scoren. Is er soms iemand die tips voor ons heeft ? Ze zitten erover te denken om hun hond op Barf te gaan zetten maar zijn totaal onbekend met Barf en al helemaal hoe je zoiets in het buitenland kan bemachtigen. Dus elke advies is zeer welkom. Alvast bedankt :D
Door Anne in Zweden
#3296012
In Portugal kun je heel veel dingen scoren in de normale supermarkt en in overdekte markthallen. Het loont vaak de moeite om een praatje te maken met de marktkooplui (als ze Portugees spreken natuurlijk), die kunnen vaak veel spulletjes regelen.

Als je googelt op "barf em Portugal" komen er ook wat links met mogelijkheden om online te bestellen (al zit daar ook kant en klaar gemalen spul tussen); ik heb erg slecht internet momenteel en kan ze niet voor je checken, maar met de juiste zoektermen (carne crua, Alimentos Crus Biologicamente Adequados, dat soort dingen) kun je waarschijnlijk wel wat vinden.

Toch zou ik het eerst eens op de markt proberen. In Portugal wordt ook veel geit/lam etc. verkocht, inclusief de ingewanden, dus er is best veel leuks van te maken. Succes!
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#3296280
In de supermarkten kun je hele konijnen en hele kippen kopen, vaak met hart en lever er bij. Dat zijn makkelijke "complete" maaltijden. Lam vind ik zelf wat lastiger te vinden in supermarkten, en is snel te hard. Maar prima voor het spiervlees. Ook zijn levers, maagjes en hart los te krijgen in de supermarkt. En natuurlijk spiervlees van rund, kalkoen en lam.

Leuk dat ze interesse hebben!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door