Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hope
#3278718
Lazy Garfield schreef:Ik heb wel wat losgemaakt geloof ik met dit topic!! :D
Misschien heb jij wel aandelen! ;D
Door eelke
#3278719
Hope schreef:Misschien heb jij wel aandelen! ;D

Dat vind ik weer ongeloofwaardig, alleen kant en klare lasagne zou logisch zijn! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3278721
Hope schreef:Misschien heb jij wel aandelen! ;D

Nou nee hoor ik bestel daar niet, hoef geen gemalen zooi! :P
Gebruikersavatar
Door pluk
#3278722
Lazy Garfield schreef:Ik heb wel wat losgemaakt geloof ik met dit topic!! :D
Misschien kun je het ook weer vastmaken? ;)
Door kakocavi
#3278724
Martine-Tom schreef:Tja , jij bent actief op bp en hebt ook wel eens laten doorschemeren dat je het lang niet met alles eens bent.
Nu ben je hier als fictief figuur, maar dan nog, dat doortrekkend zou je dan dus ook niet hier als actief lid rond moeten huppelen.
Op de hoofdpagina van Barfplaats staat niet 'in samenwerking met Kakocavi'. Dat is het verschil.
Door ggg
#3278726
Zolang mensen niet het onderscheid willen of kunnen maken tussen hen en 'de meerderheid / grijze massa', is het dweilen met de kraan open.
Laatst gewijzigd door ggg op wo 25 jan 2017, 18:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Door kakocavi
#3278727
eelke schreef:Behalve dan dat 'barf' op zich geen product is. Dat maakt nodig een verschil denk ik.
De producten die ze verkopen zijn gewoon producten.
Door ggg
#3278729
Je kan als bekend persoon een welbepaald product promoten en dan is het duidelijk dat je enkel dat product 'een warm hart toedraagt'.
En je kan ook als bekend persoon een hele website promoten.

Maar niet beide tegelijk.
Laatst gewijzigd door ggg op wo 25 jan 2017, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3278730
ggg schreef:Zolang mensen niet het onderscheid willen of kunnen maken tussen hen en 'de meerderheid / grijze massa', dan is het dweilen met de kraan open.
Ik heb je reacties in dit topic eens even allemaal gelezen, maar ik vraag me af of je zelf weet wat je bedoelt.
Ik snap er helemaal niks van!
Daarbij vervuil je dit topic ongelooflijk en heb daar melding van gemaakt!
Door Diego
#3278738
Lazy Garfield schreef:Ik heb je reacties in dit topic eens even allemaal gelezen, maar ik vraag me af of je zelf weet wat je bedoelt.
Ik snap er helemaal niks van!
Daarbij vervuil je dit topic ongelooflijk en heb daar melding van gemaakt!
Ik snap er ook niets van, kan dit inderdaad aub stoppen hier.
Door Martine-Tom
#3278742
ggg schreef:Je kan als bekend persoon een welbepaald product promoten en dan is het duidelijk dat je enkel dat product 'een warm hart toedraagt'.
En je kan ook als bekend persoon een hele website promoten.

Maar niet beide tegelijk.
Voor de laatste keer, het product is barf/versvoeren/kvv en dat draagt ze een warm hart toe.
Ze promoot geen website, ze staat klanten te woord die vragen hebben.

Hoe moeilijk is het nou?
Gebruikersavatar
Door pike
#3278744
ggg schreef:Je kan als bekend persoon een welbepaald product promoten en dan is het duidelijk dat je enkel dat product 'een warm hart toedraagt'.
En je kan ook als bekend persoon een hele website promoten.

Maar niet beide tegelijk.
Tannetje promoot geen van beide. Tannetje promoot enkel het voeren van vers vlees van goede kwaliteit. Dat blijkt maar moeilijk door te dringen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door