Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Diego
#3278554
Dank je Tannetje. Hopelijk nu iedereen gerust gesteld hier.
Ik bestel er regelmatig, omdat het zulk mooi puur vlees is.
Door Diego
#3278557
ggg schreef:En de vraag die menig hier afvragen.
Staat daar financieel iets tegenover?


Nu kan je wel zeggen dat je het onverantwoord vindt en dat het volgens Duitse normen is.
Maar het wordt in Nederland verkocht.
En dus kan je nu wel de nuancering maken, maar mensen die op hun website komen zien u staan en denken dat het goed is.
Terwijl je hier nu zegt dat je niet met alles akkoord gaat en soms zelfs onverantwoord vindt.

Ik vind het toch wel een beetje 'dubbelop/dubbelzinnig'.
Serieus? Je wilt weten wat de verdiensten eraan zijn? Kom op..get a life ggg. Volgens mij heb je het druk zat met je stapelbakjes en prooidieren toch?
Door ggg
#3278558
:)



Als je tegen betaling een illusie van onpartijdigheid wil ophangen.
Doe gerust, maar neem er dan ook diegenen bij die daar hun vragen/twijfels bij hebben.

Wie hier kan écht volledig achter deze samenwerking staan?
Los van alle nuances, ophemeling of eventuele financiële regeling.

Ik heb helemaal niets tegen deze personen of dit bedrijf.
Duidelijk.
Maar men hoeft ook geen oogkleppen op te hebben.
Misschien vraag ik nu wat veel...
Gebruikersavatar
Door pike
#3278563
ggg schreef:En de vraag die menig hier afvragen.
Staat daar financieel iets tegenover?

Nu kan je wel zeggen dat je het onverantwoord vindt en dat het volgens Duitse normen is.
Maar het wordt in Nederland verkocht.
En dus kan je nu wel de nuancering maken, maar mensen die op hun website komen zien u staan en denken dat het goed is.
Terwijl je hier nu zegt dat je niet met alles akkoord gaat en soms zelfs onverantwoord vindt.

Ik vind het toch wel een beetje 'dubbelop/dubbelzinnig'.
Ik vind eigenlijk dat dat niemand iets aan gaat.
Door ggg
#3278564
pike schreef:Ik vind eigenlijk dat dat niemand iets aan gaat.
Dat is ook zo, dat gaat in principe niemand iets aan.
En ik zou het vreemd vinden, moesten ze hier klaar en duidelijk over spreken.
Maar dat heeft gevolgen, onder andere voor uw geloofwaardigheid inzake onpartijdigheid (en dergelijke).

Nogmaals, ik vel geen oordeel.
Ook al denken jullie dat graag.
Ik haal bepaalde punten aan.
En uiteraard heb ik daarover mijn eigen mening.
Gebruikersavatar
Door pike
#3278565
Diego schreef:Dank je Tannetje. Hopelijk nu iedereen gerust gesteld hier.
Ik bestel er regelmatig, omdat het zulk mooi puur vlees is.
Ik kende de site niet maar ga ook eens kijken wat ze hebben. Mooi puur vlees is lastig aan te komen.
Een betere reclame dan dit topic kan een bedrijf zich niet wensen ::) :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3278569
ggg schreef:Dat is ook zo, dat gaat in principe niemand iets aan.
En ik zou het vreemd vinden, moesten ze hier klaar en duidelijk over spreken.
Maar dat heeft gevolgen, onder andere voor uw geloofwaardigheid inzake onpartijdigheid (en dergelijke).

Nogmaals, ik vel geen oordeel.
Ook al denken jullie dat graag.
Ik haal bepaalde punten aan.
En uiteraard heb ik daarover mijn eigen mening.
Je komt net kijken, kent Tannetje niet en hebt dan al een mening....lijkt me vermoeiend.
Tannetje helpt wel vaker mensen totaal belangeloos, daar is ze niet te beroerd voor.
Oh en trouwens, Lizzy, het opperhoofd van Barfplaats verdiend ook niks aan deze site en alles wat daarmee te maken heeft.
En zo zitten er hier nog wel meer professionals die gratis en belangeloos advies geven.

Maar ja, ze vraagt ook wel eens geld, gek he...als het je beroep is, ik neem aan dat jij ook niet voor niks je werk wil doen? Nou Tannetje dus ook niet.
En elke webwinkel verkoopt wel dingen waar ik niet achter sta, moet ik ze dan boycotten? Nee, ik weet gewoon wat ik wil en de rest laat ik links liggen. Zo simpel kan het leven zijn.
Door Martine-Tom
#3278570
pike schreef:Ik kende de site niet maar ga ook eens kijken wat ze hebben. Mooi puur vlees is lastig aan te komen.
Een betere reclame dan dit topic kan een bedrijf zich niet wensen ::) :biggrin2:

;D
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3278571
pike schreef:Ik kende de site niet maar ga ook eens kijken wat ze hebben. Mooi puur vlees is lastig aan te komen.
Een betere reclame dan dit topic kan een bedrijf zich niet wensen ::) :biggrin2:
Ik kende de site ook niet. Even uitvogelen of ze ook helemaal in het haagsche bezorgen. Ziet er mooi uit.
Door ggg
#3278572
Diego schreef:Best vermoeiend om jou te zijn denk ik, ik kan je soms echt totaal niet meer volgen ;) Waar maak je je toch overal druk om? :biggrin2:
Niet echt.
Ik heb minder last van bepaalde zaken, waar anderen dan weer meer last van hebben. ;)

Je kan mij niet volgen omdat je me niet begrijpt, dat is alles.
Sommigen of misschien de meerderheid kan denken dat ik de ene keer dat geloof en de andere keer iets anders zeg.
Maar ik maak een verschil (of trek een streep) tussen een ideologie en de praktische kant van de zaak.
En daar gaan de meesten hier niet in mee.

Met andere woorden:
Ik heb een ideologie, maar niet de illusie dat dit haalbaar is (met als gevolg dat ik dit ook niet nastreef) en ben daar nuchter over.
Door ggg
#3278573
Martine-Tom schreef: Oh en trouwens, Lizzy, het opperhoofd van Barfplaats verdiend ook niks aan deze site en alles wat daarmee te maken heeft.
Of ze er op het einde van de rit een positief saldo aan overhoudt, weet ik niet.

Maar ze heeft wel sponsoring en adverteerders.
Door ggg
#3278574
Martine-Tom schreef: Maar ja, ze vraagt ook wel eens geld, gek he...als het je beroep is, ik neem aan dat jij ook niet voor niks je werk wil doen? Nou Tannetje dus ook niet.
Haar beroep is dierenarts.
Door Martine-Tom
#3278575
ggg schreef:Of ze er op het einde van de rit een positief saldo aan overhoudt, weet ik niet.

Maar ze heeft wel sponsoring en adverteerders.
Klopt, je denkt dat een site gratis is?
Gebruikersavatar
Door Hitam
#3278576
Is het belangrijk om te weten of ik er iets mee verdien? Maakt dat uit? Als ik het vrijwillig doe is het dan anders dan wanner ik er geld mee verdien?

Er zijn best mensen die koeienbotten geven en dat gaat ook meestal goed. Dat is je eigen verantwoording. Je kunt ze ook bij de slager halen. Ik vind voor veel honden botten die groter zijn van gevogelte of konijn al te groot. Dus daar kan je van mening over verschillen. In Duitsland is het heel gewoon om koeienbotten te geven en daar hoor ik weinig slechts over.
Er zijn ook honden die helemaal niet tegen wat voor bot dan ook kunnen, ook niet gemalen, Dus je moet je advies altijd afstemmen op de hond en de eigenaar.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door