Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#363386
Ik knip nog steeds de kippenvleugels in voor Tinussie,hij zou nog eens de moord steken,vanavond kregen ze ieder een verse kip...nu moest het varken wel kauwen ;D
Door dogsunlimited
#363538
tieneke schreef: Ik knip nog steeds de kippenvleugels in voor Tinussie,hij zou nog eens de moord steken,vanavond kregen ze ieder een verse kip...nu moest het varken wel kauwen ;D
Haha, dan wel.......... varken kan het wel, he.... hier ook zo. Wat een prachtige Leonbergers heb je!

Nou, vanavond hebben ze hun portie vleugels op. Heb ze platgeslagen en helemaal geknipt met de snoeischaar. Na een half uur stoeien vond ik het wel verantwoord om mijn jongens van verse vleugeltjes te voorzien. Uiteraard was het hap slik weg en vraag ik me nu nog steeds af, was it worth it? ;D

Groetjes,
Sandra, Stanley en Whooper


Groetjes,
Sandra, Stanley en Whooper
Door Lizzy
#363546
barfje schreef: was it worth it? ;D

Groetjes,
Sandra, Stanley en Whooper


Groetjes,
Sandra, Stanley en Whooper
Sure it was ;D!
Door Doedels
#363552
barfje schreef: Haha, dan wel.......... varken kan het wel, he.... hier ook zo. Wat een prachtige Leonbergers heb je!

Nou, vanavond hebben ze hun portie vleugels op. Heb ze platgeslagen en helemaal geknipt met de snoeischaar. Na een half uur stoeien vond ik het wel verantwoord om mijn jongens van verse vleugeltjes te voorzien. Uiteraard was het hap slik weg en vraag ik me nu nog steeds af, was it worth it? ;D
;D ;D Dat vraag ik me wel vaker af bij een mensen maaltijd. Een uur in de keuken en dan hap,slik,weg. Mijn boys doen er gelukkig langer over. Die kauwen alles netjes. Pincet snuitjes :D Onlangs hebben we trouwens besloten dat we alleen nog maar biologische kip willen voeren. Ik benijd je dus wel om je 5kg. biologische vleugeltjes. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door