Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Audrina
#356223
Gennep, dat is vlakbij Nijmegen he? Kynokan, dat is een Carnibest verkooppunt in Arnhem ( http://www.kynokan.nl/ ) bezorgt in Nijmegen, dus misschien als je contact met ze opneemt dat ze ook in Gennep willen bezorgen.
Door mmj
#356297
ik heb een doos prins versvoeding gehaald
lams rijst kan ik dit afwisselen met
gewoon rauw vlees orgaan vlees
b.v hart of spiervlees
Door Audrina
#356312
Prins is al helemaal compleet en als je het af gaat wisselen met orgaanvlees verstoor je misschien verhoudingen.
Door mmj
#356386
heb net een schijf prins eruit gehaald
is heel licht van kleur een beetje grijs
is dit dan wel rauw
Door 202spots
#356395
mmj schreef: heb net een schijf prins eruit gehaald
is heel licht van kleur een beetje grijs
is dit dan wel rauw
Misschien 'n beetje verkleurd van 't vriezen?
Wacht tot 't ondooit is en bekijk hou 't er van binnen uit ziet?
Door Truus
#356423
mmj schreef: het is lams rijst en na het ontdooien nog steeds grijs
en ruikt ook nergens na
Dat is bij rodi complete normaal hoor. Als je de complete versie hebt, zit er alles in.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#356581
Energique, de fabriek waar Prins ook gemaakt wordt heeft ook de kleur van karton, maar het is wel rauw. Als je 3 dagen Prins gaat geven en 4 dagen vlees met groentes krijgt je hond vrees ik wel te weinig calcium binnen.
Ik zou toch echt op zoek gaan naar botten...
Door Lil
#356586
mmj schreef: ik heb een doos prins versvoeding gehaald
lams rijst.
Geef als ik geen tijd heb ook prins, want mijn vader die dan op boris past is niet barfproof ;D
Prins is grijs en ruikt nergens naar, toch heb ik er geen problemen mee ondervonden als ik ze dit twee weken alleen maar voerde. Zie het als brokken, het is niet slecht en niet goed en de prins uit de diepvries is dan nog net een beetje beter dan de brokken. Ik zou trouwens een van de andere varianten voeren daar zit namelijk niet zo veel rijst in verwerkt en is dus beter voor de hond.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#356691
Prins, energique en rodi zijn gewoon goede KVV's
ze zijn alleen erg fijn gemalen om er van die plakken van te maken . Ze zijn zeker gewoon veel beter dan welke brok dan ook , ook al herken je er niks meer van (wie herkent de vleessoorten die in de gehakt zitten ?) het is gewoon rauwvlees
Door dogsunlimited
#356898
Zit er geen slager bij jou in de buurt? Kun je vragen om runderkraakbeen en dat geven na een vers vleesmaaltijd. Kipkarbo's bevatten 50/50 bot/vlees.
Als je maar 3 dagen KVV geeft, moet je echt kraakbeen erbij gaan geven anders gaat het denk ik niet goed.
Toen ik begon met barfen heb ik er ook lang over gedaan alles te begrijpen en nog heb ik wel onzekerheden. Goed inlezen hoor!
Door mmj
#357222
vandaag rodi gegeven
rund groente zag er een
stuk beter uit als prins
rook ook beter
de prins bleef staan
in de bak
de rodi was gelijk leeg
Door Truus
#357225
mmj schreef: vandaag rodi gegeven
rund groente zag er een
stuk beter uit als prins
rook ook beter
de prins bleef staan
in de bak
de rodi was gelijk leeg
Ik hoef niet te vragen of het lekker was , is de bak ook helemaal uitgelikt? :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door