Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Paul_Barte
#24887
Ja Margreet......eigenlijk is dat de grote reden geweest dat BP is ontstaan......

Zullen we ff zingen met zijn allen??? ;D ;D ;D ;D ;D
Door tieneke
#24888
moniek schreef: Nah jah, ik stel voor de eerste keer een (in mijn ogen fatsoenlijke en redelijke vraag, omdat ik dacht dat ze zichzelf nogal tegensprak)) op dat forum (doggy) en krijg me daar toch een achterlijk antwoord. Of beter gezegd geen antwoord, maar een verwijt. Dat is dus de eerste en de laatste keer geweest dat ik dat forum bezoek. Gaat het er daar altijd zo "vriendelijk" aan toe?

groetjes van Moniek
Vriendelijkheid kent geen tijd! ;D
Door Janet
#24934
Kep ook maar wat geschreven. Kan d'r toch niet over uit. Zelfs al zou 'het verhaal uit een bepaalde hoek' komen, dan geeft ze naar mijn idee wel een vreselijk slecht voorbeeld in diverse opzichten :-\.
Door Lizzy
#24947
Ik ga dit onderwerp voor verdere discussie sluiten.

Als jullie het niet eens zijn met teksten van mensen op andere fora, dan lijkt het mij een beter idee om deze discussie daar te voeren en niet hier op Barfplaats.

Tenzij er specifieke aspecten zijn waar jullie graag over willen discussiëren. Plaats deze dan even apart op Barfplaats. Discussie over de inhoud is natuurlijk altijd mogelijk en welkom, maar nu discussiëren we over een persoon en dat lijkt mij niet de bedoeling.

Overigens heb ik Barfplaats met name opgericht omdat ik het idee had dat de Nederlandse en Belgische hondeneigenaren behoefte hadden aan een echt rauw/vers forum.

Groetjes, Lizzy
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door