Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jolly
#343997
Hitam schreef: We hebben natuurlijk een bestuur nodig voor een stichting. Een mens of vijf. En een medewerkster om te beginnen. Een PR achtergrond zou niet slecht zijn.
Misschien moeten we een keer met een aantal geinteresseerden afspreken.
Geer en ik gaan wel een plan de campagne maken, zondag of dinsdag.
Wie willen er eventueel bij een vergadering zijn?
ik
Door geer
#343998
Ja, laten we dinsdag eens op papier zetten hoe of wat... Wat we willen doen, hoe we dat gaan doen en wie we daar bij nodig hebben..en dan prikken we een datum om met een aantal te gaan brainstormen. Goed plan? :)
Door Doedels
#344020
geer schreef: Ja, laten we dinsdag eens op papier zetten hoe of wat... Wat we willen doen, hoe we dat gaan doen en wie we daar bij nodig hebben..en dan prikken we een datum om met een aantal te gaan brainstormen. Goed plan? :)
Ja, dan kunnen mensen zich evt. aanmelden als ze het plan zien zitten, in het profiel passen en aanwezig kunnen zijn.
Door Aura
#344104
Goed plan!! Ik doe mee!
Ik ben nog maar een beginner, dus euh, ik ga wel foldertjes uitdelen ofzo. Of posters plakken, op elke straathoek, net zoals de Loesje-posters ;D


Moet je trouwens ook niet een ingang naar de andere partij hebben? Dus stel dat je iets wilt doen met de opleiding voor dierenartsen, dat je dan ergens zo'n professor vandaan plukt die positief is over vers?

En willen jullie ook nog advertenties maken? Ik zit in de clubmatchcommissie van onze rasvereniging en voor de clubmatch heb ik de catalogus in elkaar gedraaid, waar dus ook advertenties instonden. Als het mag, en jullie hebben iets leuks, dan wil ik de kosten van het plaatsen wel op me nemen.
Laatst gewijzigd door Aura op vr 01 jul 2005, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#344211
Eigenlijk zouden we bij het voedingsburo een cursus gezonde voeding moeten gaan geven die zegt dat zakjes gedroogd eten het gezondst is , het is compleet dus ht is een uitgebalanceerde voeding, deze balance kunt u nooit bereiken als u zelf uw eten bereid, er zitten geen bacterien in ...........

Volgens mij sta je zo buiten ;D
Door Ike
#344252
wat een geweldig plan zeg!!!Jullie kunnen Ike gebruiken voor levende reclame, zet een bak vlees neer en een bak brokken.........zie hier wat het meest geliefd is!!!!!(succes verzekerd want ike vrat zijn brokken liever niet op) ;D ;D ;D
Door Ayra
#344275
superidee!

lijkt me geweldig als er een goed wetenschappelijk onderzoek word gedaan naar Barf / versvlees voeren. Dan kunnen ze er niet meer omheen toch :D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#344290
Ike schreef: wat een geweldig plan zeg!!!Jullie kunnen Ike gebruiken voor levende reclame, zet een bak vlees neer en een bak brokken.........zie hier wat het meest geliefd is!!!!!(succes verzekerd want ike vrat zijn brokken liever niet op) ;D ;D ;D
En toch zijn er honden zat die rauw vlees niet zien zitten, die vinden het gevoel van vlees in hun bek eng
Door hiram
#410954
barfen het onderwjjs wat een onwijs goed idee!
ik doe zelf de studie milieukunde op de HAS denbosch maar heb daarvoor dier&veehouderij gedaan ook op de HAS.
nou het leuke is dat ze daar een soort studenten organisatie hebben animalia genaamd die wel oren hebben naar gastsprekers over bv voeding en dan zou ik wel ns iets willen vertellen over rauwe voeding.

kijken wat ik dan voor reacties krijg.
maar eerst maar eens wat ervaring opdoen en er nog meer over lezen...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door