Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jolly
#341924
Lizzy schreef: Even wat prijzen dan:

Hele kip per kilo: 3,61 (Noordhollandse vleeshal)
Hele kip per kilo: 8,90 (Slagerij Roosendaal)
Hele kip per kilo biologisch : 9,98 (Ekofarm)
Hele kip per kilo biologisch : 9,00 (Blankemate)
jeetje Lizzy, zijn die kippen nog helemaal heel? dus met poten en veren e.d eraan? of heb je alleen de romp?
Door Lizzy
#342312
Jolly schreef: jeetje Lizzy, zijn die kippen nog helemaal heel? dus met poten en veren e.d eraan? of heb je alleen de romp?
Alleen de romp, zonder veren en klauwen.
Door WOOKIJacqueline
#342370
Lizzy schreef: Ik geef zelf nog geen konijn. Wel parelhoen en die koop ik bij de VEN. En ja, ik vind dat erg duur hoor.... 4,50 euro de kilo! Maar ja, zo af en toe... Geen idee waar je goedkoop konijn kunt scoren. Misschien bij Smuldier? http://www.diervoeding.com/index.php?load=8

Ik heb geen idee wat hun prijzen zijn. Weet iemand dat?
Je zou eens bij de plaatselijke jager kunnen kijken.....
Ik woon naast de jager die het fauna beheer in dit gebied doet en in het jachtseizoen komt hij regelmatig thuis met hazen, ganzen, eenden.... na de slacht gaat dat naar de poelier en hij gebruikt het voor eigen gebruik en er blijft dan ook slachtafval over.....

Er bestaat een jachtvereniging waar je misschien aan adressen kan komen.... ik ga er dan even van uit dat haas net zo goed is als konijn.... :-\
Door Nelly
#342452
Konijn, parelhoen ed. koop ik bij de poelier, wat het kost? Let ik eigenlijk nooit zo op :-[ als ik vind dat de woefs weer eens zoiets moeten eten dan krijgen ze dat gewoon. Maar ja, ik hoef dan ook niet voor een gezin te zorgen, heb alleen m'n beessies (en ja, Thei af en toe ;D) Enne haas eten we echt zelf op hoor, net als wild zwijn en fazant:P
Door Nelly
#342725
Pauline schreef: Een hele (diepvries) kip van 1400 gram bij de Aldi kost volgens mij zo'n € 1,69.
Maar dat is wel zo'n plofkip denk ik. Of niet?
Door tieneke
#343219
amber2 schreef: Lizzy, ik zie dat jij ook parelhoen en konijn geeft; mag ik vragen waar je dit koopt? Gewoon bij een poelier of slager is dit soort vlees erg duur lijkt mij, of niet? Lijkt me erg leuk om onze honden ook eens te geven namelijk!
Kijk eens onder Barfingredienten,staan allerlei adressen tussen ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door