Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Doedels
#341928
Elvira schreef: Een vriendin van me heeft onlang in een echt chinees restaurant gegeten en kreeg ook kippentenen :o
Ze heeft ze voor haar fatsoen wel geprobeerd, maar vond ze niet lekker.
Wat ik vroeger erger vond : we hadden vogels en die gaven we meelwormen. Maar de kleine vogels kregen die niet altijd dood en als ze ze levend aten, konden ze vanbinnen de maag op eten. Daarom moest je de kop er afsnijden. Dan kwam er de inhoud een beetje uit (zag eruit als pus). Ik stond te kophalzen als ik het deed en de eerste tijd moest ik niet aan eten denken. ;D
Bovendien als ik levercake maak, vind ik het er ook niet echt smakelijk uit zien.
Mijn slager verkoopt die kippenklauwen voor op de BBQ :P Als ik het zo lees heb jij ook erg veel over voor je beestjes. Ik heb het idee dat er op BP gemiddeld meer vegetatiers zitten dan onder brokkenvoerders. Zal wel iets te maken hebben met bewust met voeding omgaan. Toch dapper dat al die mensen zich op het ontleden van prooidieren storten :D Als valt het niet altijd mee.
Door Lizzy
#341933
Doedels schreef: Het slechte nieuws is: ik ben door m'n rug gegaan.
Het goede nieuws is: ik had te veel pijn om over kippenklauwen te dromen ;)
Ben je echt door je rug gegaan of is dit om aan te geven dat je zoiets als door je rug gaan nodig hebt om de aanblik van deze kippenvoetjes te vergeten?
Door Doedels
#341948
Lizzy schreef: Ben je echt door je rug gegaan of is dit om aan te geven dat je zoiets als door je rug gaan nodig hebt om de aanblik van deze kippenvoetjes te vergeten?
;D ;D ik ben echt door m'n rug gegaan, maar het helpt inderdaad om de aanblik van die witte flapdingen te vergeten.
Door Lizzy
#342782
Doedels schreef: ;D ;D ik ben echt door m'n rug gegaan, maar het helpt inderdaad om de aanblik van die witte flapdingen te vergeten.
Ja, dat wil ik geloven! Nou, sterkte met je rug... (balen is dat zeg!)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door