Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#339020
romila schreef: Nou ik heb em vandaag gekocht (die foodtwister) en heb er hoge verwachtingen van haha...en wat betreft inhoud, ja wel wat klein maar komt best goed!!
Ik denk dat het een ideaal ding is voor kleinere hoeveelheden. Ook noten en zaden kun je ermee fijnhakken.
Het voordeel van een keukenmachine is dan denk ik dat je niet alles zo klein hoeft te snijden. Maak het mezelf zo makkelijk mogelijk ;D
Door romila
#339353
Nathalie B schreef: Ik denk dat het een ideaal ding is voor kleinere hoeveelheden. Ook noten en zaden kun je ermee fijnhakken.
Het voordeel van een keukenmachine is dan denk ik dat je niet alles zo klein hoeft te snijden. Maak het mezelf zo makkelijk mogelijk ;D
Als je het jezelf makkelijk wil maken zou ik 3000 gr in 1x maken...hup in de vriezer en elke dag ff ontdooien...(Dan moet je uiteraard wel vriesruimte hebben...) Elke dag mixen zou mij zeker niet passen qua tijd en afwas ;D
#339680
romila schreef: Als je het jezelf makkelijk wil maken zou ik 3000 gr in 1x maken...hup in de vriezer en elke dag ff ontdooien...(Dan moet je uiteraard wel vriesruimte hebben...) Elke dag mixen zou mij zeker niet passen qua tijd en afwas ;D
Ja, met een keukenmachine zou dat inderdaad handiger zijn. Met die blender die ik nu heb gaat dat niet want dan slaat 'ie op tilt.. :-\
Door romila
#341495
Nathalie B schreef: Ja, met een keukenmachine zou dat inderdaad handiger zijn. Met die blender die ik nu heb gaat dat niet want dan slaat 'ie op tilt.. :-\
nie in 1 keer 3000 gr in de blender he ;) da past ook nie hoor....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door