Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Breezer
#332216
Breezer heeft zondag avond voor het eerst een lamsribbetje gehad. Ik had hem gewoon als extra´tje gegeven na het eten.
Smullen dat ie deed!! Hij was er helemaal weg van.

Gevolg van het extra´tje was wel dat meneer maandag avond en vandaag hele witte keutel ontlasting had. Maar het voordeel ervan wel is dat hij zo hard moet persen dat je z´n anaalklieren gewoon leeg ziet spuiten.
Hoef ik het lekker niet te doen!
#332243
Ja dat is dan wel makkelijk ;). Zat er te weinig vlees aan? Ik geef ze altijd eerst een ondergrondje van versvlees en daarna de lamsrib en dan gaat het goed. Ze hebben dan geen harde ontlasting ;).
Ook zet ik de waterbak altijd een uurtje weg.
Laatst gewijzigd door Truus op di 07 jun 2005, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
#332249
Hafan heeft heel in het begin een keer een botje overdwars in z'n anus gehad. Eerst zat hij minuten lang te persen. Vervolgens bleef het botje zitten en perste hij de poep er langs. Alles hing in z'n broek. Thuis gekomen heb ik hem met mijn vingers van z'n botje bevrijd :P en kon midden in de nacht nog z'n broek wassen. Gelukkig poept hij sindsdien allemachtig prachtig :D
#332312
Truus schreef: Ja dat is dan wel makkelijk ;). Zat er te weinig vlees aan? Ik geef ze altijd eerst een ondergrondje van versvlees en daarna de lamsrib en dan gaat het goed. Ze hebben dan geen harde ontlasting ;).
Ook zet ik de waterbak altijd een uurtje weg.
Nee hoor er zat naar mijn idee wel aardig wat vlees tussen. Ze kwamen kant en klaar bij Carnibest vandaan. En Breezer had eerst gewoon z´n portie Carnibest gegeten en daarna het ribbetje.
Ik heb idd daarna ook de keukendeur bewust een uur dicht gehouden zodat hij niet kon drinken. En na twee uur wilde hij behoorlijk wat drinken maar ik heb hem maar een paar slokjes laten nemen, want we gingen daarna naar bed. En anders dan ben ik bang dat ie er ´s nachts weer uit moet.

Maar alles is goed gegaan hoor en vandaag was het weer normaal van kleur! ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door