Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nelly
#24044
jeanne schreef: geef maar een gil als je komt, dan zorg ik voor een extra groot stuk limburgse vlaai ;D met slagroom ;D veel slagroom ;D en kippennekjes, hihi
Toch niet op de vlaai hè :-X Die kippenekken, bedoel ik ;D
Door avalon
#24201
jeanne schreef: geef maar een gil als je komt, dan zorg ik voor een extra groot stuk limburgse vlaai ;D met slagroom ;D veel slagroom ;D en kippennekjes, hihi
Kippenekken hoef ik niet. (Ik lust geen kip), maar vlaai daar zeg ik geen nee tegen ;D en voor de nekjes weet ik wel 2 liefhebbers ;D
Door avalon
#24371
Ik heb net de route uitgeprint en het is verder dan ik dacht. 111,64 km. Das anderhalf uur rijden. Ga even aan agenda planning doen (kijken wanneeer ik de heledag de tijd heb), dan laat ik je nog wel weten.
Door Ink
#24390
avalon schreef: Ik heb net de route uitgeprint en het is verder dan ik dacht. 111,64 km. Das anderhalf uur rijden. Ga even aan agenda planning doen (kijken wanneeer ik de heledag de tijd heb), dan laat ik je nog wel weten.
Anderhalf uur? Ga je op een varken dan?
Door avalon
#24409
Ink schreef:

Nee een suzuki alto van 12jaar (valt bijna uit elkaar). De reistijd heb ik ook van de routeplanner hoor.

Anderhalf uur? Ga je op een varken dan?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door