Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door EvitaP
#328834
Ik geef mijn honden wel eens in één keer voor twee dagen te eten. Geldt die tweede dag, waarop ze dus geen eten krijgen, dan als vasten dag of niet?
Door EvitaP
#328998
Nelly schreef: Lijkt me wel he.
Nou ik ben er dus niet zeker van omdat ze wel voor twee dagen eten moeten verteren en daar dus ook langer mee bezig zijn.
Door 202spots
#329005
Wanneer er GEEN voer word gegeten dan is dat 'n vastendag...
en ik denk niet dat 'n dubbelle maaltijd 2 keer zolang werk heeft om te verteren.
Door Lizzy
#329063
Ik vind het ook gelden als een 'vasten-dag'. Geen eten is geen eten, in mijn ogen. Het spijsverteringssysteem raakt leeg en heeft dus xx uur niks te doen en dat vind ik wel vasten. Maar ik begrijp je vraag wel hoor. En je zou misschien ook denken "twee keer zoveel eten is twee keer zoveel en zolang bezig zijn met verteren". En daar zit ook wel weer wat in, alleen denk ik dat de vertering nog steeds snel genoeg gaat waarbij er dus een groot deel van de volgende dag toch geen eten meer in het spijsverteringssysteem zit en er afvalstoffen afgevoerd gaan worden. Denk ik.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door