Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Breezer
#324373
Ik heb bij m´n verkooppunt van Carnibest eens een kilo lamsribbetjes besteld. Breezer zit nu al zolang op vers en de kippennekken en vleugels en poten gaan ook goed. Dus waarom niet?
Maar kan ik die ribbetjes gewoon als extra geven na de maaltijd of is het verstandiger om dan iets minder vlees te geven? Ik weet namelijk niet hoe groot ze zijn en of het erg veel bot en weinig vlees is.
Door Audrina
#324385
Ik vind zelf dat er vrij weinig vlees op de lamsribben van CB zit, dus geef ik ze van te voren altijd eerst wat vlees (geen CB want daar zit al gemalen bot in). Ik heb altijd gezaagde lamsribben van CB en dat zijn stukken van ongeveer 10 bij 20 cm.
Door Breezer
#324418
Ik zag net dat ik nog een lap rundvlees in de vriezer had liggen, dus dan kan ik die ribbetjes daar natuurlijk ook mee combineren. En hoppa weer een maaltijd klaar!
Door rees
#324485
Breezer schreef: Ik zag net dat ik nog een lap rundvlees in de vriezer had liggen, dus dan kan ik die ribbetjes daar natuurlijk ook mee combineren. En hoppa weer een maaltijd klaar!

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :P :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door