Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Marissie
#321647
Hallo,

Ik was gisteren op een markt, waar de viskramen veel meer sorten vis verkopen als bij ons op de markt. Er lagen vis soorten, waaronder een soort makreel, die overigens wel rauw was. Deze makreel schijnt een hardere graat te hebben dan bijv sardientjes vlgs de verkoopster.
Er waren rauwe vis soorten ( de namen weet ik zo niet meer), die 3 kilo voor 5 euro kosten, terwijl de sardientjes 4 euro de kilo kostte. Dit is nogal een prijs verschil, maar durfde het toch niet aan iets anders dan sardientjes te kopen, omdat ik niet weet of honden alle soorten rauwe vis mogen hebben.
Wie kan mij vertellen welke soorten rauwe vis honden niet mogen hebben, zodat ik evt een volgende keer dus de goedkopere vis kan kopen?
Alvast bedankt.

Groetjes Mariska.
Door Truus
#321945
Marissie schreef: misschien stomme vraag, maar waar vind ik de barfclub? Is dat op dit forum, of een ander forum?
Stomme vragen bestaan niet ;). Hier vind je barfclub...een site voor de leden waar ook barfinformatie op staat.
http://www.barfclub.nl
Door Marissie
#321997
Kijk die site kende ik nog niet. Bedankt voor de tip. Hier kan ik ook nog mooi info vanaf halen.

Groetjes Mariska.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door