Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#324544
amber2 schreef: En klopt dat echt, van die 1200 mensen die negatieve ervaringen hebben gehad met hokamix...? Heb er ook wel positieve berichten over gehoord, maar 1200 negatieve berichten zou mij er denk ik wel van weerhouden om het eens te gaan proberen!
Dit is de informatie van de rechtzaak die Hokamix tegen DHont heeft gevoerd. Ik denk dat je er gevoegelijk vanuit kunt gaan dat dat klopt.
Door ducktails
#324843
Wil toch even reageren.....
Ik had van de hondenshow in leeuwarden zoveel proefzakjes Hokamix meegekregen dat Famke een maand of anderhalf hokamix kon krijgen.
Ik moet zeggen haar huidproblemen knapten er wel van op!!
Maar , ze is ook gesterliseerd voor een half jaar terug dus ook geen hormonen meer die overlast zorgen..
Nu de hokamix op is is er toch weer jeuk en pukkels.
Moet erbij zeggen....zie jeuk en pens....dat ik ook wel eens de indruk heb dat het aan rundvlees ligt en met name pens.
En madam had ook een teek , dus ik houd alles nog open!
Zal nu eerst het rundvlees eens weglaten en kijken..
Laatst gewijzigd door ducktails op wo 25 mei 2005, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door amber2
#325004
Ja, dit soort positieve berichten heb ik dus wel vaker gehoord. Dus dan is het toch geen slecht product lijkt me. Wat bedoel je trouwens met die teek? Onze honden hebben elke dag meerdere teken; maar ze lopen dan ook elke dag in het bos.
Door Lizzy
#325022
amber2 schreef: En dat van die negatieve effecten op het beendergestel? Weet je daar iets van?
Van wat ik ervan begrepen heb zat er volgens DHont teveel calcium in het product en calcium + calcium (en dus teveel calcium) is niet goed en zorgt voor een foutieve beenderopbouw (als het onnatuurlijk calcium betreft). Het fijne weet ik er niet van. Ik kan het stuk uit de krant (dat ik ingescand heb gekregen van Lia) niet meer vinden. En Dhont is dood dus daar kunnen we het helaas niet meer aan vragen.
Door Nelly
#325036
Heb ooit mijn bruine Newf-teef Beer ook hokamix bij haar eten gegeven, gewoon omdat ik dacht dat het goed voor haar zou zijn. Nou, na een goeie week kreeg ze me toch een jeuk! Haar vacht werd stug en dor en de haren vlogen in het rond. Had het eerst niet eens in de gaten; maar na een tijdje wel. Gelijk gestopt met de hokamix en de klachten verdwenen vrijwel onmiddelijk. Hier komt het niet meer in huis!
Door amber2
#325124
Dat klinkt weer minder... Als ik het ga proberen zal ik iig een kleine verpakking nemen! Maar eerst kijk ik nog maar even verder denk ik.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door