Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ordell
#297733
gonny schreef: :o ;D ;D ;D was t wel allemaal in zn bak?? ;D ;D
Echt waar, d'r stond gewoon een laagje urine in..... 8)
Door gonny
#297734
Ordell schreef: Echt waar, d'r stond gewoon een laagje urine in..... 8)
dan houd ie van vis in een sausje... :P
Door the dude
#297739
;D ;D ;D

Ik vind het ook wel een erg grappig verhaal.

Ik heb het paco ook moeten 'leren' eten, dus eerst uit de hand.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#297740
the dude schreef: ;D ;D ;D

Ik vind het ook wel een erg grappig verhaal.

Ik heb het paco ook moeten 'leren' eten, dus eerst uit de hand.
Ik hoop dat hij dan niet ook zijn poot optilt. ::) ::) ;D
Door Ine
#297782
Lupa schreef: mischin een tomaatje en een snuffje peterselie/
het oog wilt ook wat
Wel ja, lekker in een sausje ;D ;D ;D
Door Jolly
#297914
Gut wat een mop zeg, denk je een keer iets anders te geven, ik moet nu zelf ff rennen, de tena houd het niet meer
Door carlala
#297923
hahah ik vind het eigenlijk wel grappig.
Als het bij mij was gebeurd had ik ook even zo staan kijken, nou ja heb ik weer ;D

Ik heb weer gelachen vandaag, dank je wel :D
Door cattystyle
#341431
Inmiddels heeft Gino vis gegeten! Ik heb verse sardine gemixt met koolvis, blikje zalm en tonijn, hetzelfde wat Tess dus altijd krijgt. Deze keer ging het wel op...er is nog hoop voor Gino :-)
Door Lizzy
#341473
cattystyle schreef: Inmiddels heeft Gino vis gegeten! Ik heb verse sardine gemixt met koolvis, blikje zalm en tonijn, hetzelfde wat Tess dus altijd krijgt. Deze keer ging het wel op...er is nog hoop voor Gino :-)
Kijk! Je moet het gewoon lekker maken, dan eten ze alles :D!
Door Mevroi Kruim
#348675
Ik heb beeld! Want Kátur doet dat ook vaak, maar dan nadat hij z'n eten op heeft. Effe piese ... in de lege etensbak. De vraag naar het waarom, tja, ik heb het allang opgegeven, honden zijn nou eenmaal onbegrijpelijk ;D ;D
Door Jo
#348677
cattystyle schreef: Inmiddels heeft Gino vis gegeten! Ik heb verse sardine gemixt met koolvis, blikje zalm en tonijn, hetzelfde wat Tess dus altijd krijgt. Deze keer ging het wel op...er is nog hoop voor Gino :-)
Potverdorie Marieke...je moet die kanjers eens niet zo verwennen meid...En dan heb ik het niet alleen over de hondekinders hoor ! ;) ;D
Ze hebben het maar goed bij je meid! :-* :D
Door Jinxy
#349231
Kruimel schreef: Ik heb beeld! Want Kátur doet dat ook vaak, maar dan nadat hij z'n eten op heeft. Effe piese ... in de lege etensbak. De vraag naar het waarom, tja, ik heb het allang opgegeven, honden zijn nou eenmaal onbegrijpelijk ;D ;D
Ja ècht??? ;D ;D ;D ;D
Heb ik nog nooit gehoord.
Lees dit hele draadje nu pas, wat een mop.
Mijn doggies moeten wel plassen na het eten maar nooit ìn de bak.
Jinx heeft wel eens in het midden van de trampoline geplast. Klom ze er op en ging zitten plassen, vreemd beest. ;) ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door