Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Martine-Tom
#2438406
Slim hondje  :biggrin2:
Tom vind brokken nog lekker maar snapt niet dat het eten is, na een paar happen begint hij te zoeken naar iets voedzaams.
Doki lust ze als snoepje maar stikt erin omdat het te droog is.
Freud weigerd brokken  :P
#2438420
Als je barf spullen in huis hebt, geef je hem toch gewoon barf? Of snap ik nu iets niet?

Ik heb het hele topic niet gelezen, maar het maakt echt niet uit als hij een tijdje niet compleet barft hoor!
Dat moet heel lang duren voor je daar gevolgen van ziet.... dus geef gewoon!
#2438438
Als je nog niet klaar bent om met het barfen te beginnen zou je een kvv in de dierenwinkel op supermarkt kunnen kopen, heeft hij wat te eten en kun jij wanneer je alle spullen hebt beginnen met barf.


Shanti is trouwens nog steeds dol op haar brokken, ze krijgt ze nu nog als snoepje maar heeft ze wel een keer gekregen als maaltijd toen we vergeten waren wat te pakken uit de vriezer. Wel leek ze veel minder voldaan en de dag erna veel meer ontlasting.  :-X Dat doen we dus niet meer.
#2438496
Baloe heeftvandaag zijn brokken op ;D ;D

Heb donderdag wat op de markt ingekocht kippenekken en ruggen  Lams hart  runderlever en Pens.

Heb dat vandaag geportinoneerd.  :censored2:

Baloe kwam van zijn kleedje af en liep naar zijn bak. teleurgesteld liep hij weer terug. Wat hij rook lag niet in zijn bak.

Vol medelij heb ik wat lever in zijn bak gelegd.

Dit heeft hij opgegeten samen met zijn brokken
:circle:  :bigarmhug:  :groupwave2:

Ik wil pas gaan Barfen als ik zonder spullen te kopen hem een week barf te eten kan geven. Vind het niet kunnen om half om half te moeten doen
#2439494
JumboBaloe schreef: Baloe heeftvandaag zijn brokken op ;D ;D

Ik wil pas gaan Barfen als ik zonder spullen te kopen hem een week barf te eten kan geven. Vind het niet kunnen om half om half te moeten doen
zit er niet een barfer bij jou in de buurt van wie je wat kunt overnemen?
als je hier in de buurt woont heb ik wel wat spullen voor je
zodat je de brokken aan het asiel kan doneren.. :biggrin2:
#2439884
Jaaa.. eindelijk. Ik heb mijn laptop even terug gepikt.. kan ik me ook even voorstellen.
De vrouw van.. ;-) ik heet Tabitha..  :whistling: :whistling:

Meneer Baloe maakte ons vandaag even duidelijk dat hij toch wel graag zijn eten wilde..  :please:

We waren klaar met eten en meneer weet dat hij dan meestal eten krijg.
Wat doet hij.. hij ging demonstratief aan de tafel ruiken, loopt naar zijn eetbak en geeft een duw met z'n snuit ertegen.
Joas z'n eten in z'n bak gedaan, en selectief begint onze fijnproever als eerste met z'n pens, het kippenekkie volgt erna.
Dan komt meneer bij het groenteprutje.. en wederom haalt hij zijn neus op..  :doh:

Ja, hij blijft kieskeurig.. hihi...

Groetjes, Tabitha
#2440102
Welkom Tabitha!!!

En wat goed dat jullie zijn begonnen met barfen.
Hier ook een kieskeurig hondje.
Bij ons krijgen ze eerst altijd het minder lekkere eten en daarna pas het hele lekkere eten.
Wat ook wil helpen is een eitje of cottage cheese door het groenteprutje te mengen of de pens er eerst in laten marineren. Vaak vinden ze het daarna super lekker.

Heel veel barfplezier!
Laatst gewijzigd door El budha op zo 26 aug 2012, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
#2442447
@naomi.. Ja indd.. Maar ja daarna weer niet.. hihihi..

Baloe schijnt het groente prutje echt niet te willen. We hebben het al met ei geprobeert enzo.
Maar meneer eet netjes alles op, behalve zijn groente. :doh:
Ook apart geven heeft geen zin, hij kijkt er niet eens naar en wacht gewoon totdat hij zijn vlees krijg

Lijkt wel een klein kind.. hoewel mijn kinderen juist weer wel groente eters zijn.
Mijn zoon schreeuwt het hardst om spruitjes als ik vraag wat ze willen eten.. :biggrin2:

Groetjes, Tabitha
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door