Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2422534
Lobbes2009 schreef: Ik zit me weer te bedenken hoe ik het deze vakantie ga doen. Vorig jaar had ik voor Lobbes alle organen gedroogd en voor de eerste 2 dagen bevroren spiervlees en vleesbot mee genomen. De rest van de dagen heb ik daar wat in de supermarkt gekocht, maar zat er nu eigenlijk over te denken om alles te drogen?

Of is dit niet zo goed idee?

Hoe doe jij het en als je droogt wat droog je dan allemaal? Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen.  :biggrin2:
wat  je drogen zou kunnen aan vleesbot:

eendenvoetjes, nekken van kip en eend, vleugels van eend , kip en parelhoen , en  kwartelkarkasjes zijn daar ook heel geschikt voor .
Als je ook maar een klein beetje koele ruimte hebt, zou je kunnen  overwegen om  een rolletje gemalen karkas bij Lupa te kopen, en vooraf dagporties te maken, daarna weer invriezen per portie. Eventueel wat  eierschaalpoeder erbij wanneer je net wat min hebt. Verder kun je pens, hart en lever  en spiervlees goed drogen

een visje is ter plekke te kopen, of meenemen in blik
#2422557
Lobbes2009 schreef: Bedankt Nova je hebt me weer op ideeen gebracht. Dat kan ik ook doen. Ik ga er even mee aan de ga elukkig heb ik nog tot sept. ;)
even ter correctie: de rolletjes wat ik bedoel is gemalen bot, geen gemalen vleesbot.
het zijn rolletjes van 500 gr. , konijn, geit en...??  3 smaken in elk geval  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door