Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nelly
#291096
Ashley heeft als pup een keer willen drinken bij Thei uit de vijver. Die heeft dan wel geen koi's, maar gewone spiegelkarpers en dat zijn flinke jongens. Een daaarvan is ontzettend tam en dus ook heel erg nieuwsgierig ;) 8) toen Ashley dus z'n tong in het water stak om te drinken, hing daar ineens een karper aan! :o Weet niet wie er hoger sprong van de schrik, de pup of de karper ;D En nu nog steeds, als Ashley uit de vijver wil drinken - ook thuis, want ook hier zitten van die engerds ;D - kijkt-ie eerst goed in het water of " de kust" veilig is ;D ;D 8)
Door 202spots
#293345
Nelly....'n buurman van ons heeft ook 'n hele grote vijver in z'n tuin...ook met Koi erin...hij heeft geen hond die uit de vijver vreet,maar hij is wel 'n Koi van $1200.- kwijt geraakt doordat 'n reiger 't wel leuk vond om te gaan vissen.... :-\
Nou zit er gaas over de top want dat zal 'm niet voor de 2de keer gebeuren!
(Echt gebeurd,was geen 1 april meer)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#293701
202spots schreef: Nelly....'n buurman van ons heeft ook 'n hele grote vijver in z'n tuin...ook met Koi erin...hij heeft geen hond die uit de vijver vreet,maar hij is wel 'n Koi van $1200.- kwijt geraakt doordat 'n reiger 't wel leuk vond om te gaan vissen.... :-\
Nou zit er gaas over de top want dat zal 'm niet voor de 2de keer gebeuren!
(Echt gebeurd,was geen 1 april meer)
Die reiger wilde natuurlijk ook eens haute cuisine eten a $ 1200.- per couvert ;D
Door 202spots
#293760
sylvia schreef: Die reiger wilde natuurlijk ook eens haute cuisine eten a $ 1200.- per couvert ;D
Hij was zonder betalen weg gevlogen met z'n Sushi!!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#294174
202spots schreef: Hij was zonder betalen weg gevlogen met z'n Sushi!!
Nee dat zie je verkeerd, hij heeft het op rekening gezet , hij wil vast terug komen ;D
Door oebaya
#294742
Nelly schreef: Hihi, hoe bekend :D Hier proberen ze het visvoer uit de lucht te vangen als ik het vanuit m'n terrasstoel in de vijver gooi ;) En idd. steurvoer is favo, want dat stinkt een uur tegen de wind in ;D
Wij hebben van die korrels die uitzetten in het water, mijn reu heeft een hele middag liggen 'vissen' om daar de nodige hapjes van binnen te krijgen.
Door oebaya
#294744
202spots schreef:
En als iedereen 't goed vind dat hun hond smerig water
drinkt.....dan begrijp ik eigenlijk niet goed waarom er dan WEL 'n probleem van word gemaakt wanneer de hond, de katten poep uit de bak haalt of honden poep eet...maar vissen poep(soep) eten/drinken is dan niet smerig ???

Sorry hoor,ik blijf lekker ze gefilterd water geven. ;)
(is beter voor me Spotjes i.v.m crystalvorming)
Ach, honden zijn nu eenmaal viezerikken, hoe harder iets stinkt, hoe verrotter vaak, hoe meer ze genieten. Volgens mij is het hun vorm van stinkkaas.
Tja, en binnen staat voor mijn honen ook gefilterd water, omdat wij een ontkalker op de waterleiding hebben + een extra filter zodat het water meteen geschikt is voor het watersysteem van de koelkast, maar de bak buiten met ongefilterd water en lekker wat alg is toch favoriet.
gr.
Nicolette
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door