Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#289114
Cujo schreef: Wij maken 1 keer in de 4 weken een groetenmix en vriezen die in dan ben je wel even bezig maar ja dan ook voor ongeveer 4 weken klaar.

En ja Cujo eet gezonder als wij ;D, wij eten ook bijna geen groentes maar hij wel ;)
De "brokkenmensen" hebben toch gelijk, wij verwennen de honden te veel :P ;D
Door Laundry
#291904
Evelyn schreef: Ik hoor niet veel goeds over smuldier en stawi, maar heeft dit betrekking op de complete variant of op alles?
Hoi Evelyn,

Zelf liep ik ook een tijdje met deze vraag.

De crux lijkt 'm erin te zitten dat tot nu toe nog niemand heeft aan kunnen tonen waarom STAWI/Smuldier ongezond zou zijn. Het zijn vaak vermoedens. De andere kant van het verhaal is dat Mulder Diervoeder tot nu toe geen verslag doet wat zij exact in hun product stoppen.
Als je hen een mail stuurt omtrent deze vraag krijg je snel een duidelijke reactie van hen terug, is mijn ervaring.


Toch geloof ik niet dat het slecht is. Er is vast beter te krijgen, maar dan is het ook duurder. Voor die prijs maak ik het liever zelf. Dan heb ik er ook nog lol van en weet ik wat erin zit. Wij geven nu KVV en Barf.

Daarnaast is Smuldier altijd nog beter dan brokken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door