Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pippie
#287144
Vandaag eindelijk een foodprocessor gekocht en we gaan nu over op volledig barfen ;D ;D ;D
Ik ben dik tevreden, verder nog even bij de islamiet geweest en een lading lamspens ??????? gekocht en natuurlijk wat ribben en kippenekken. Mijn dag is dus weer goed ;D
gr. addy
Door pippie
#287230
Een Philips Cucina HR 7638 maar hij heeft in ieder geval een heleboel mogelijkheden en het ging vooral om het pureren van groente ;D ;D ;D
Door 202spots
#287484
Afbeelding
Deze? Lekker makkelijk dat er ook gelijk 'n blender naast zit! Wanneer 't in de maalmachine niet fijn genoeg is,dan gooi je 't over in de blender!! ;D
Door pippie
#287616
202spots schreef: Afbeelding
Deze? Lekker makkelijk dat er ook gelijk 'n blender naast zit! Wanneer 't in de maalmachine niet fijn genoeg is,dan gooi je 't over in de blender!! ;D
Ja dat is hem ;D ;D ;D en hij lijkt me superhandig. nu moet ik nog op zoek naar een echt slagers hakmes, want het hakmes wat ik heb is niet voldoende berekend op die grote ribben ;D ;D ;D
Buiten dat mijn honden er veel plezier in hebben krijg ik er ook steeds meer lol in
Door pippie
#288236
Dan blijft die man bezig en ik vind het ook wel leuk om het zelf te doen en dan zo'n grof stuk te kopen bij de Islamiet ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door