Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door desiree
#1317
Hoi,
Ik heb voor mijn vakantie hier verteld dat mijn schoonzus dus eukanuba ging voeren en een deel compleet vers.Nou we zijn nu dus 2 maanden verder met als resultaat hij een halve eetlepel(pffffffff veel zeg :-[)compleetvers krygt en de rest bonzo brokken.Nou conclusie hij krygt gewoon volledig brok.Jammer het is me niet gelukt om haar om te krygen.
Groetjes Desiree
Door sylvia
#1318
Hoi,
Ik heb voor mijn vakantie hier verteld dat mijn schoonzus dus eukanuba ging voeren en een deel compleet vers.Nou we zijn nu dus 2 maanden verder met als resultaat hij een halve eetlepel(pffffffff veel zeg :-[)compleetvers krygt en de rest bonzo brokken.Nou conclusie hij krygt gewoon volledig brok.Jammer het is me niet gelukt om haar om te krygen.
Groetjes Desiree
ach in iedergeval zit er veel kans in met die bonzo hap dat ze op zeer vertrouwelijke voet met haar da gaat komen. :-/
Door desiree
#1319
Groetjes DesireeHoi,
Ja dat wel weet niet of ze er wat aan heeft want dat is ook een vrouw.Wil even zeggen dat je een verschrikkelijk mooie kat hebt en ik graag wil weten wat je in het terrarium hebt zitten.Mijn man is reptielofiel :D
Door sylvia
#1320
Groetjes DesireeHoi,
Ja dat wel weet niet of ze er wat aan heeft want dat is ook een vrouw.Wil even zeggen dat je een verschrikkelijk mooie kat hebt en ik graag wil weten wat je in het terrarium hebt zitten.Mijn man is reptielofiel :D
ik bedoelde niet dat ze op DIE vertrouwelijke voet met haar DA ging komen  ;D ;D meer zo van we zien elkaar zovaak  ;D In het terrarium zit Arie de baardagaam  ;D
Afbeelding

Als je naar beneden naar de barplaats gaat zie je daar  voorstellen van Esther ,Esther heeft ook reptielen en heeft daar foto's van haar jonge baardagamen gezet  :D
Laatst gewijzigd door sylvia op ma 18 aug 2003, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door