Tja ik zie het niet als iemand de les te lezen, ik reageer op jou bericht, en vraag me af hoe wil je dat er gereageerd word wanneer je 't over kots en stinkende groentes hebt die je wel of niet hebt gepureerd of geblanceerd,die je in 't ene bericht heb ingevroren en in 't volgende bericht klaar maakt wanneer je het nodig hebt....
Ik had al niet op je eerdere berichtjes gereageerd omdat ik eigenlijk verbaasd zat te lezen dat je wat
zalm vel 
en groentenmix had gegeven ,en voor 'n hond die net met barfen begind dan ook nog 'n kalkoen poot had gekocht.. ???
en dan vraag je of je
aardappelschillen en schil van selderijknol kon geven..

Dan krijg je goed advies over verschillende soorten vleesbotten/soorten en dan kom je met de groente op de proppen
Ook heb ik ergens gelezen om je groentMIX te vriezen, ontdooien en voeren maar dat doe ik niet meer, de lucht was verschrikkelijk en we vonden het ook niet te eten trouwens, bah bah
~~
Die groenteMIX door haar voer was trouwens niet haar reden om te vasten, die lag al in de bin
~~~
Als je groente voor je zelf invriest, moet je het blancheren, toch?
Dus; waarom zou je rauwe (ongeblancheerde groenten) kunnen invriezen??
Ik heb het geprobeert omdat niemand daar een probleem mee had(hoewel ik een commentaar heb gelezen van iemand die het ook vond stinken)
De groenten die ik heb gebruikt waren; wortels, elderij,broccoli, bloemkool en sla.
Als ik het haar vers voer, lange tanden maar het gaat.
~~~
Gepureerd? Is dat niet hetzelfde als in de blender?
Ziet er uit als kots voor het in de vriezer gaat, ruikt als kots als het er uit komt
~~
Ja dat weet ik dan ook niet, maar ik maak het wel gewoon klaar per keer dat ik het nodig heb.
Het ziet er uit als groente voor en na het vriesproces; de luchten die er afkomen zijn verschillend.
Tot zover JOU berichten over groentes, en dan vraag IK aan je ..HOE of je de groenten hebt gegeven?
"Ik heb nog steeds geen idee wat je met de groentes hebt gedaan geblanceerd in z'n geheel ingevroren? rauw in z'n geheel ingevroren? rauw in z'n geheel aan de honden gegeven , geblanceerd in z'n geheel aan de honden gegeven?"
want dat heb ik dan in de bovenstaande berichten denk ik gemist?
Want DAARNA...in je laatste bericht, lees ik pas dat je ze in de blender hebt gestopt en de rest hebt ingevroren...('t maakt me ook niet meer uit of 't rauw of geblanceerd was )
Nou zeg, ik heb je alle informatie gegeven die je nodig hebt om tot een totaal beeld te komen en als je de tijd genomen had om alles te lezen had je me niet zo'n antwoord hoeven geven; nogmaals;
Er zat brocolli, wortel, selderij, bleomkool en sla in, dat stop ik in de blender, voer het aan m'n hond en vries wat over is in. Als ik dat uit de vriezer haal, stikt het.
Ik heb alle informatie gelezen die op Barfplaats staat en ook nog meerdere Engelse en ik hoef niet de les gelezen te worden. Ik probeer door vragen te stellen erachter te komen wat ik (misschien) verkeerd doe en ik heb geen behoefte aan kommentaren zoals de jouwe.
Ik ben blij voor je dat je alles zo goed weet, maar niet iedereen is zo ver gevordert. ~~
Ik vind het heel knap dat je
ALLE info op BP hebt gelezen!!

Maar als je hier dan vragen gaat stellen over dingen
die ALLEMAAL al meerdere malen op BP zijn besproken,
en dan weer opnieuw van meerdere mensen antwoord op je vragen krijgt, tja dan kan je verwachten dat er aan JOU ook vragen gesteld zullen worden.
En wanneer mijn reactie (kommentaar) niet naar je zin is dan gooi je 't maar aan de kant.
Maar je hoeft met mij geen smart ass te gaan spelen, want DAAR heb
IK toevallig geen behoefte aan!
Ik vind 't leuk dat je denkt dat ik alles weet, en hoop dat jij over 7-8 jaar ook zover bent!

Maar als je me handtekening leest dan kan je zien hoe ik er zelf over denk. 8)
En ik ben in middels ook tot de conclusie gekomen dat ik dit hele topic maar als 'n lachertje beschouw want het is echt te gek om als serious te nemen.
Succes met de volgend maaltijd! ;) 8)