Kim_S. Bandit krijgt nu lam, geit en paard. Ik bestel bij Natuur&Dier (Dogmeat). De lam bevat niet zó veel vet. De vorige bestelling had ik wel gewoon vlees.
Aha, weet ik meteen dat ik niet bij SW geit ga bestellen.

Smulpaap. Bandit eet alleen nog lamsribben als bot. Ik moet er zeker 1 cm vetlaag vanaf snijden.

Ik heb meteen bij animalfoodexpress gekeken. Dat ziet er mooi uit wat je gevonden hebt! Als ik goed kijk, zit er een geitenpoot bij toch? Is dat bot niet te hard? Ik dacht dat ze alleen de ribben mogen eten? (geen dragende delen).
Wat aardig van je, dat je zoveel voor me opzoekt!

Ik ga me verder verdiepen in de sites die je genoemd hebt. Prooidier heeft ook wel veel (alleen 2 x zo duur als Dogmeat).
He, wat een watje ben ik toch! Zo'n geitenbokje durf ik nog niet. Bovendien heb ik maar 4 diepvrieslades.
Vanaf het moment dat ik zelf mocht beslissen eet ik al geen vlees meer.

Ik kan eens kijken of ik een slager kan vinden die bezorgt. Goed idee van je!
Meerdere. Omdat Bandit nog maar 3 diersoorten heeft (lam, geit en paard), moet ik toch wel op zoek naar een leverancier met iets magerder vlees. Zoals sommige doen, eens per 2 á 3 weken zulk vet vlees, dat red ik niet.
Pearlsofpassion. Wat fijn dat jij al een goed 'systeempje' hebt!

Ik barf nu ongeveer 2 weken. Ik wil straks inderdaad iets toe gaan voegen. Ik twijfel nog over de diersoort. Ik heb het liefst iets kleins, zodat hij daar ook de botten van kan eten. Van oervoer heb ik eens zo'n pakket besteld zonder kip en rund. Daar heeft Bandit erg veel jeuk van gekregen. Daar zaten 5 kleinere diersoorten in. Het is onduidelijk van welke diersoort hij jeuk kreeg. Daarom zoek ik eigenlijk liever iets wat NIET in dat pakket gezeten heeft.
Van de andere kant twijfel ik om heel eigenwijs te zijn en kip te proberen. Dat hij niet tegen kip kan kwam enkel uit die harentest. Later bleek die niet geheel betrouwbaar te zijn...
Ik neem je tip mee!