vraagje weerstand compositum

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

hamada
5-sterren

Berichtdoor hamada » Zo 26 Feb 2012, 22:26

Weet iemand hoeveel weerstand compositum van Groene Os geschikt zou zijn voor een hondje van ongeveer 11 kilo dat lymfklierkanker heeft?
Ik heb begrepen dat diverse vitamines in hogere doseringen effectiever kunnen zijn voor kankerpatiënten, bijv. vit.C, B-complex en ook selenium, maar weet dus niet of ik compositum hoger kan/mag doseren. Hondje krijgt al sinds een week prednison.
tt-tjes
5-sterren

Re: vraagje weerstand compositum

Berichtdoor tt-tjes » Zo 26 Feb 2012, 22:28

Als ik het geef dan krijgen mijn jongens een schepje per dag. Ze wegen respectievelijk 11, 12,5 en 14 kg. Ik merk als ze meer krijgen dat ze aan de diarree gaan. Maar misschien kun je het opbouwen?
hamada
5-sterren

Berichtdoor hamada » Ma 27 Feb 2012, 19:10

Bedankt voor de reactie. We gaan het proberen, en ze krijgt in ieder geval zodra ze hier is koolhydraatvrij KVV. En verder nog maar eens verder kijken wat prognoses zijn.
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Di 28 Feb 2012, 08:21

hamada schreef:Weet iemand hoeveel weerstand compositum van Groene Os geschikt zou zijn voor een hondje van ongeveer 11 kilo dat lymfklierkanker heeft?
Ik heb begrepen dat diverse vitamines in hogere doseringen effectiever kunnen zijn voor kankerpatiënten, bijv. vit.C, B-complex en ook selenium, maar weet dus niet of ik compositum hoger kan/mag doseren. Hondje krijgt al sinds een week prednison.

Dit lijkt me een goede vraag voor de Groene Os zelf. Of voor Tannetje Koning.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”