Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door tobyke
#273771
Hallo,

Ik heb een vraagje...
Een vriendin van me heeft een duitse herder van alweer 12 jaar. Vorige week is geconstateerd dat de nieren van de hond nog voor ongeveer 30% werken. MEt een dieetvoer zou ze nog goed mee kunnen de komende tijd. Vriendin vroeg zich af wat ze de hond naast het dieet nog zou kunnen geven. Ze geven nu een dieetvoer van de dierenarts, maar willen graag dat ze ook lekker kan snacken. Weten jullie wat ze nog zou kunnen geven?
Gebruikersavatar
Door chooky
#273781
Ik denk zelfs (maar dan moet ik ook even zoeken hier) dat een volledig rauw dieet de hond veel goed zou doen, simpelweg omdat de eiwitten veel beter verteerbaar zijn en de nieren veel minder belast worden. Ik zal even op zoek gaan. Msschien wil Tannetje (Hitam hier) nog wel even reageren.
Gebruikersavatar
Door chooky
#273782
welkom trouwens, en wat een geweldige foto heb je in je onderschrift!
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#273999
Bedankt voor de links. Erg interessant.Ze zijn voor mij een bevestiging dat ik goed bezig ben met vers vlees voor mijn hond met nierproblemen!

Marjolein.
Door tobyke
#274580
Bedankt, hier kan ik wat mee (nu ga ik het even vertalen, want mijn vriendin snapt niks van engels ;D)
Door Eef+Stippels
#274715
[quote="chooky"]
welkom trouwens, en wat een geweldige foto heb je in je onderschrift!
[/quote]

Vind ik ook! Wat eet ie hier?
Door Peet
#275030
Je vriendin (of jijzelf natuurlijk) kan mij ook een mailtje sturen, ik heb ook een duitse herder met nierproblemen.
En hij doet het gelukkig nog steeds erg goed!! :D

Ik kan haar misschien helpen met de keuze voor kvv en de juiste supplementen voor haar hond.
Laatst gewijzigd door Peet op za 05 mar 2005, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door