jynx alweer .

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

jynx alweer .

Berichtdoor Barfplaats

jynx
1-ster

jynx alweer .

Berichtdoor jynx » Ma 02 Jan 2012, 09:04

hallo barfjes , beste wenssen voor het nieuwe jaar en veel doggie plezier . even nieuws over onze bordeuax dog jynx .na 3 jaar sukkelen en van dierenarts naar dierenarts te rennen .blijkt er eindelijk toch licht te zijn aan het einde van de tunnel.in die 3 jaar hadden we een hond die vol met schilfers en kale plekken stond .Ook hotspots waren schering en inslag .Hebben we een dierenarts gevonden die met de vraag kwam of jynx al getest was op schimmelinfectie .nee dus ...........Dierenarts jynx even beschenen met een uv lamp , en ja hoor jynx leek de hulk wel .we wassen hem nu om de 2 dagen met appelazijn!!en smeren hem alle dagen in met creme op de wondjes die onstoken zijn .alle dagen smeer ik hem in met een creme op basis van planten .ik stond wel beetje raar te kijken toen ik hoorde dat ik jynx moest wassen met azijn .ook krijgt hij een schimmeldodend middel in zijn eten .Nu het resultaat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na 2 weken behandeling zijn bijna alle wondjes genezen , littekens van de hotspots zijn weer helemaal soepel
Hij krabt minder .en lijkt zich beter in zijn vel te voelen .hij heeft nog wel kale plekken en schilfers maar voor alles weg is moet je minstens 2 maanden verder zijn .zijn huid is tenslotte flink beschadigd .zijn vacht begint weer te glimmen en is minder dof .Ik begin voorzichtig positief te worden .. alhoewel ...........yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
groetjes van beppie en een glimmende jynx  ;D
El budha
5-sterren

Re: jynx alweer .

Berichtdoor El budha » Ma 02 Jan 2012, 09:46

Wat een heerlijk begin van het nieuwe jaar voor Jynx :thumbup:

Voor jullie ook de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Poedelpret
5-sterren

Berichtdoor Poedelpret » Do 05 Jan 2012, 09:35

Goed nieuws!

Zou alleen ook zelf nu een poos alles wassen met natuurazijn (goedkope flessen eigen merk).
Dwz wel wasmiddel maar ipv wasverzachter een scheut natuurazijn. Was wordt echt lekker fris, beter voor je wasmachine (ontkalkt) en dood schimmels ect. Goedkoop en effectief spul!
coby.p
5-sterren

Berichtdoor coby.p » Do 05 Jan 2012, 11:38

wat een supernieuws
chery
5-sterren

Berichtdoor chery » Vr 27 Jan 2012, 11:34

Beetje laat, maar wat een goed nieuws!!
Ik heb hier dus ook een met schimmel. Inderdaad na 2 behandelingen flinke kale plekken. Alles komt los, maar geen ontstoken plekken meer. Ik borstel hem al op de wandeling, want wat een schilfers komen er los  :-\
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”