weer een groene leem vraag

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Spanielgek
3-sterren

Berichtdoor Spanielgek » Wo 23 Feb 2005, 13:01

Ik wilde Esther ook een groene leem kuur geven ivm met anaalklieren ,vacht,maar nu wilde ik vragen :Esther is 12 jaar kan een oudere hond wel zo'n kuur aan?
Esther is nog wel heel vitaal voor haar leeftijd hoor,o ja ze gebruikt wel Primeval,kan ik dit dan gewoon door blijven gebruiken?
Nitus
5-sterren

Re:weer een groene leem vraag

Berichtdoor Nitus » Wo 23 Feb 2005, 14:56

Leeftijd maakt niet uit voor een groene leem kuur, ik heb bij mijn honden (die waren trouwens nog niet zo oud) geen (heftige) reacties gezien tijdens zo'n kuur, dus dat verwacht ik eerlijk gezegd ook niet bij een oudere hond. Je kunt volgens mij Primeval rustig erbij blijven geven, want groen leem heeft geen negatief effect op homeopatische of kruiden middelen, en volgens mij is Primeval een of ander natuurlijk supplement.
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 23 Feb 2005, 15:20

Audrina heeft Silverlinde gesproken en je kunt een oudere hond ook zeer goed een groene leem-kuur geven. Zie dit topic: http://www.barfplaats.nl/forum/http://b ... 3;start=15
Audrina
5-sterren

Berichtdoor Audrina » Wo 23 Feb 2005, 16:39

Het kan volgens Silverlinde inderdaad heel goed, een oude hond een groene leemkuur geven mits de hond geen nierklachten heeft.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”