nu ook titeren in Steenwijk

Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

jara
4-sterren

Berichtdoor jara » Do 15 Dec 2011, 19:05

Zit sinds kort bij een andere DA. Vandaag met Storm geweest voor rabies enting.....ze zag in zijn paspoort dat zijn entingen verlopen zijn en vroeg of ik daar een afspraak voor wilde maken.

Nee, ik wil staks als Jara er aan toe is een titerbepaling laten doen.... ze zei meteen dat zij dat ook kon doen. Alleen Lepto adviseerde ze wel voor het voorjaar indien de honden veel zwemmen.

Dussssss....vanaf nu ook titeren in Steenwijk bij de dierenkliniek aan het Ravelijn (die andere doet het niet).
Roef & Hidde
5-sterren

Re: nu ook titeren in Steenwijk

Berichtdoor Roef & Hidde » Do 15 Dec 2011, 20:52

dat is goed om te weten. ik wil voor roef een titerbepaling laten doen.
weet je ook wat ze er voor vragen?
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Do 15 Dec 2011, 22:36

jara schreef:Zit sinds kort bij een andere DA. Vandaag met Storm geweest voor rabies enting.....ze zag in zijn paspoort dat zijn entingen verlopen zijn en vroeg of ik daar een afspraak voor wilde maken.

Nee, ik wil staks als Jara er aan toe is een titerbepaling laten doen.... ze zei meteen dat zij dat ook kon doen. Alleen Lepto adviseerde ze wel voor het voorjaar indien de honden veel zwemmen.

Dussssss....vanaf nu ook titeren in Steenwijk bij de dierenkliniek aan het Ravelijn (die andere doet het niet).

Rest alleen de vraag of ze de sneltest doen, want in principe kun je bij iedere da een titer laten bepalen, maar dan moet het bloed opgestuurd worden en kost het iets van €80,- per ziekte,
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”