jynx alweer .

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

jynx alweer .

Berichtdoor Barfplaats

jynx
1-ster

jynx alweer .

Berichtdoor jynx » Wo 14 Dec 2011, 23:09

hallo barfjes allemaal .ik zit met een bedenking ivm voeding .onze kleine jynx (bordeauxtje van 3jaar )staat nu een maand of 2 op vers .voorheen kreeg hij s`morgens brok en s avonds vlees`.nu dus volledig vers .en ja hoor kale plekken , open wonden , abcessen op zijn 3 poten ,jeuk,........
Ik ben dit weekend maar weer naar de dierenarts geweest voor een nieuwe lading k..tpillen .De dierenarts blijft maar beweren dat het een voedselallergie is .HOE KAN EEN HOND NOU ALLERGISCH ZIJN AAN VERS VLEES , denk ik dan .....
we hebben de brokken al geprobeerd , dieet voor honden met huidallergie , bla bla bla .
Ikzelf geloof er niet echt in , maar ik moet het ergens gaan zoeken he .hij is destijds getest via bloedonderzoek . Daar is uitgekomen dat hij allergisch is aan gras en huisstofmijt .Maar na 3 jaar had hij daar moeten over zijn volgens de dermatoloog .
HEEFT ER IEMAND SUGGESTIES ??????????????Ik ben van plan om er mee naar de universitaire dierenkliniek in gent te gaan want het houd niet op.
Ik kan beter 1 keer gekke kosten doen en weten wat hij heeft , als om de haverklap dure pillen te gaan halen , maak ik me de bedenking .En hopen dat die kleine ermee geholpen is  :'( :'(

alvast bedankt voor het meedenken en mijn  frustatie in ontvangst te nemen .(moet toch iemand de ontvanger zijn he )
bedankt voor de info ,pootjes van jynx en beppie
Angelique
5-sterren

Re: jynx alweer .

Berichtdoor Angelique » Wo 14 Dec 2011, 23:20

jynx schreef:hallo barfjes allemaal .ik zit met een bedenking ivm voeding .onze kleine jynx (bordeauxtje van 3jaar )staat nu een maand of 2 op vers .voorheen kreeg hij s`morgens brok en s avonds vlees`.nu dus volledig vers .en ja hoor kale plekken , open wonden , abcessen op zijn 3 poten ,jeuk,........
Ik ben dit weekend maar weer naar de dierenarts geweest voor een nieuwe lading k..tpillen .De dierenarts blijft maar beweren dat het een voedselallergie is .HOE KAN EEN HOND NOU ALLERGISCH ZIJN AAN VERS VLEES , denk ik dan .....we hebben de brokken al geprobeerd , dieet voor honden met huidallergie , bla bla bla .
Ikzelf geloof er niet echt in , maar ik moet het ergens gaan zoeken he .hij is destijds getest via bloedonderzoek . Daar is uitgekomen dat hij allergisch is aan gras en huisstofmijt .Maar na 3 jaar had hij daar moeten over zijn volgens de dermatoloog .
HEEFT ER IEMAND SUGGESTIES ??????????????Ik ben van plan om er mee naar de universitaire dierenkliniek in gent te gaan want het houd niet op.
Ik kan beter 1 keer gekke kosten doen en weten wat hij heeft , als om de haverklap dure pillen te gaan halen , maak ik me de bedenking .En hopen dat die kleine ermee geholpen is  :'( :'(

alvast bedankt voor het meedenken en mijn  frustatie in ontvangst te nemen .(moet toch iemand de ontvanger zijn he )
bedankt voor de info ,pootjes van jynx en beppie

Tja, alles kan natuurlijk. Er zijn wel meer honden die niet tegen een bepaalde diersoort of toevoeging (rijst e.d.) in het verse voer kunnen. Om dat uit te sluiten zou je een eliminatiedieet kunnen gaan doen.

Maar volgens mij gebeurt het maar zelden dat een allergie "zomaar" over gaat, dus zou die huisstofmijt nog wel steeds actueel kunnen zijn.

Ik zou eens aankloppen bij een holistisch dierenarts. Dat geeft misschien meer opheldering over de stand van zaken dan wat pillen die enkel de symptomen onderdrukken (wel nodig bij ernstige klachten natuurlijk) maar wniets an de oorzaak doen.
202Spots
5-sterren

Berichtdoor 202Spots » Wo 14 Dec 2011, 23:20

Misschien 'n speeksel test laten doen bij Dr.Dodds in Calif.?
Heb je dit gelezen?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg2007978
FAQ.
http://nutriscan.org/index.php?option=c ... q&Itemid=4
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”