Kan dit psychisch zijn ?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Kan dit psychisch zijn ?

Berichtdoor Barfplaats

Barf
4-sterren

Kan dit psychisch zijn ?

Berichtdoor Barf » Zo 11 Dec 2011, 12:42

Ik heb hier onverwachts een opvangertje van tien jaar zitten, het beestje at bij het baasje Duck en Renske, persoonlijk vind ik Duck niet zo goed vanwege de granen. Beessie had een zware broncitus, dat hebben we nu weer op de rit, ze staat wel nog op antibiotica.
Probleem: alles wat anders is dan duck spuugt ze gewoon uit, meteen na het eten ::)
Ik wil haar graag op een wat betere kvv zetten en dan geleidelijk over op barfen maar dat lukt nu niet zo best op deze manier  :biggrin2:
Iemand nog een tip ? geleidelijk andere kvv toevoegen werkt niet, tuft ze onmiddelijk uit ;)
Parelridder
5-sterren

Re: Kan dit psychisch zijn ?

Berichtdoor Parelridder » Zo 11 Dec 2011, 13:05

Antibiotica kan maag en darm klachten veroorzaken en kan ook de smaak beinvloeden. Ik zou dus wachten tot 48 uur na afloop van de ab kuur en dan eens proberen of dit probleem (het niet lusten van wat anders) nog steeds bestaat ;)
Barf
4-sterren

Berichtdoor Barf » Zo 11 Dec 2011, 13:09

[quote="Parelridder"]
Antibiotica kan maag en darm klachten veroorzaken en kan ook de smaak beinvloeden. Ik zou dus wachten tot 48 uur na afloop van de ab kuur en dan eens proberen of dit probleem (het niet lusten van wat anders) nog steeds bestaat ;)
[/quote]
jeetje, wat achterlijk van me dat ik daar niet aan gedacht heb ::)
Ik denk dat je gelijk kan hebben ;)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”