Hormonen????

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Hormonen????

Berichtdoor Barfplaats

Esther en Daya
4-sterren

Hormonen????

Berichtdoor Esther en Daya » Zo 04 Dec 2011, 17:07

Djinty is 14 maanden en nu voor de tweede keer loops. Omdat ze de eerste keer ziek was, nieren, heb ik haar gedrag niet echt meegemaakt.
2 weken geleden is ze loops geworden, de eerste week was er niet veel aan de hand, de tweede week heeft ze me iedere nacht wakker gemaakt omdat ze naar buiten wilde. Niet om een plas te doen, maar om een geurtje achter te laten en vrolijk rond te lopen! In de tweede week gedroeg ze zich ook als een reu, overal snuffelen en geurtjes achterlaten op verse molshopen. Sinds vandaag bloed ze niet meer, eet amper (heeft net wat pens en wortelen op), is sloom en is enorm aan de dunne. Ze heeft geen koorts. Buiten snuffelt ze nog meer als de afgelopen weken, en als ze niet op de grond snuffelt dan snuffelt ze in de lucht.
Weet iemand of dit normaal gedrag is bij loopsheid?
lauraV
5-sterren

Re: Hormonen????

Berichtdoor lauraV » Ma 05 Dec 2011, 01:08

hier doet Loeka hetzelfde  :biggrin2:
haar ontlasting zal wel eens wat dunner zijn maar het is geen diaree....
hier heb ik 2 teefjes , als er 1 loops is weet ik zeker dat de 2e binnen 4 dagen loops zal zijn  :)
overigens heeft ze me de eerste 2 jaar niet s`nachts wakker gemaakt om eruit te kunnen , maar ze kon wel de hele dag mopperen tegen je en schagarijnig zijn ......
nu is ze 5 jaar en komt dit nog maar zelden voor .
Laatst gewijzigd door lauraV op Ma 05 Dec 2011, 01:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”