Blenderkan lek door groentenmix?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Benjy en Misty
5-sterren

Berichtdoor Benjy en Misty » Zo 06 Nov 2011, 11:39

Ik maak altijd de groentenmix met de blender. Nu heb ik een Phillips HR 7775 sinds bijna een jaar en nu al was de kan van vandaag op morgen ineens lek. Ik maal er kleinere stukjes harde groenten in zoals knolselderij. Zat me opeens te bedenken of de kan misschien door te harde groenten lek geraakt zou kunnen zijn?

Iemand ervaringen met harde groenten in de blender?
Alvast bedankt!
Kemi
3-sterren

Re: Blenderkan lek door groentenmix?

Berichtdoor Kemi » Zo 06 Nov 2011, 12:17

Inmiddels heb ik een keukenmachine voor de groenteprutjes gekocht, maar toen ik het nog in de blender maakte, kookte ik harde dingen als knolselderij en wortel heel even voor om het wat zachter te maken. Anders had mijn blender er een zware klus aan.
Maar of hij lek kan raken daarvan??! Geen idee... Was je het goed af of laat je er beetje zand ed aanzitten? Misschien zat er ergens een klein steentje tussen de knolselderijwortels?
Thea
5-sterren

Berichtdoor Thea » Zo 06 Nov 2011, 12:41

Ik heb ook een blender maar als ik alleen groente erin wil doen lukt het echt niet. Dus moet er wel wat water aan toevoegen.
Benjy en Misty
5-sterren

Berichtdoor Benjy en Misty » Zo 06 Nov 2011, 14:18

Kemi schreef:Inmiddels heb ik een keukenmachine voor de groenteprutjes gekocht, maar toen ik het nog in de blender maakte, kookte ik harde dingen als knolselderij en wortel heel even voor om het wat zachter te maken. Anders had mijn blender er een zware klus aan.
Maar of hij lek kan raken daarvan??! Geen idee... Was je het goed af of laat je er beetje zand ed aanzitten? Misschien zat er ergens een klein steentje tussen de knolselderijwortels?

:-\ Ik was de groenten altijd wel voor ik ze in de blender doe. Het zou natuurlijk altijd kunnen dat er toch een klein steentje aan is blijven zitten. Water toevoegen doe ik altijd ander lukt het echt niet. Misschien anders toch maar de keukenmachine erbij gaan gebruiken..  :-\
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”