anaal klieren

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

anaal klieren

Berichtdoor Barfplaats

Evy_JD
3-sterren

anaal klieren

Berichtdoor Evy_JD » Za 05 Nov 2011, 07:03

Maxi had donderdag wat last van zijn maag en had over gegeven.
Omdat er kalkoennek op het menu stond en ik dat niet aandurfte wegens hardheid in combinatie met maagklachten heb ik hem die dag smuldier compleet gegeven.
Vrijdag had hij direct last van zijn anaalklieren en begon sleetje te rijden ondanks dat hij naar mijn idee wel stevige ontlasting had gehad.
Zal ik het botpercentage wat naar boven stellen (staat nu op 45 % ) of komt dit enkel doordat hij 1 dag geen bot heeft gehad en moet ik het gewoon zo laten?
evds
5-sterren

Re: anaal klieren

Berichtdoor evds » Zo 06 Nov 2011, 11:13

door 1 dag kvv (smuldier) krijg je geen acute last van anaalklieren  ;) Dat is echt een toevallige samenloop van omstandigheden. Ik zou de percentages niet aanpassen. En de anaalklieren even in de gaten houden.
Lonaa
5-sterren

Berichtdoor Lonaa » Zo 06 Nov 2011, 11:21

Heeft hij geen wormen?
Dan gaan ze ook sleetje rijden en kan de buikklachten verklaren.
Evy_JD
3-sterren

Berichtdoor Evy_JD » Wo 09 Nov 2011, 18:38

Ooh Lonaa wat dom daar heb ik helemaal niet aan gedacht, omdat ik eigenlijk niet ontworm, maar ze hebben wel last gehad van vlooien dit jaar (ondanks de adventage wegens vlooien allergie van Sam  ::) )
Had toevallig nog een wormenkuur liggen (de laatste volgende keer ga ik aan de propolis na even wat gezocht te hebben naar iets natuurlijks) en gelijk ontwormt.
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Vr 11 Nov 2011, 09:45

Evy_JD schreef:Ooh Lonaa wat dom daar heb ik helemaal niet aan gedacht, omdat ik eigenlijk niet ontworm, maar ze hebben wel last gehad van vlooien dit jaar (ondanks de adventage wegens vlooien allergie van Sam  ::) )
Had toevallig nog een wormenkuur liggen (de laatste volgende keer ga ik aan de propolis na even wat gezocht te hebben naar iets natuurlijks) en gelijk ontwormt.

En wat nou als je hond geen wormen had?
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”