anaalklieren

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

anaalklieren

Berichtdoor Barfplaats

connie63
5-sterren

anaalklieren

Berichtdoor connie63 » Vr 28 Okt 2011, 23:08

Volgens mij zitten de anaal klieren van daisy vol , als die geleegt worden is dat met of zonder roesje
want ik ga moregn even naar de dierenarts en anders geef ik haar morgenochtend voor de zekerheid
geen eten vandaar mijn vraag
de Meiden
5-sterren

Re: anaalklieren

Berichtdoor de Meiden » Vr 28 Okt 2011, 23:14

Nee hoor geen roesje, die worden zo uitgedrukt, neem voor jezelf een knijper mee, om op je neus te zetten.
Want als ze vol zitten, dan stinkt dat vreselijk en het kan er gewoon uitspuiten, uitkijken geblazen dus !!

Meestal hebben ze dan ook jeuk rond de staartaanzet en doen ze aan sleetje rijden...
connie63
5-sterren

Berichtdoor connie63 » Vr 28 Okt 2011, 23:19

de Meiden schreef:Nee hoor geen roesje, die worden zo uitgedrukt, neem voor jezelf een knijper mee, om op je neus te zetten.
Want als ze vol zitten, dan stinkt dat vreselijk en het kan er gewoon uitspuiten, uitkijken geblazen dus !!

Meestal hebben ze dan ook jeuk rond de staartaanzet en doen ze aan sleetje rijden...

ja ze heeft heel veel jeuk rond haar staart en vlieg van de ene kant naar de andere kant van de kamer
ik vind het zo zielig dat ik morgen gelijk ga , het is me vandaag pas echt opgevallen
Dian
5-sterren

Berichtdoor Dian » Vr 28 Okt 2011, 23:58

knijpen ze zo uit. Rakker zijn anaalklieren zijn vanavond ook geleegd door de DA
sonnie1983
2-sterren

Berichtdoor sonnie1983 » Za 29 Okt 2011, 12:07

bij die van ons wel met een roes.
maar ivan is dan ook bang voor de DA en wilde dus niet laten kijken.
Daarbij bleken ze bij ivan al behoorlijk ontstoken. terwijl je aan de buitenkant totaal niks zag. de DA had dit ook niet verwacht, pas met uitdrukken. ivan gaf ook laat pas aan dat hij er last van had (likken onder de staart) dus als hij dit nu weer gaat doen gaan we meteen naar de DA.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”