carnibest???

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

carnibest???

Berichtdoor Barfplaats

paloma
1-ster

carnibest???

Berichtdoor paloma » Wo 26 Okt 2011, 10:16

Even een vraagje aan jullie kenners....

Ik voer normaal eigenlijk alles van KVV door elkaar, voornamelijk voer ik mijn honden carnivoer, maar de merken van de supermarkt komen bij gebrek aan ruimte in mn koelkast ook regelmatig voorbij. Nu was ik in een dierenwinkel die carnibest verkoopt, dus heb ik een paar rollen mee genomen!!
Wat is het nu mijn Ridgeback die alles eet, maar dan ook echt alles laat ze allemaal staan! En mn boerenfox die echt heel kieskeurig is smikkelt ervan! Komt dit bekend voor??

Gr
charmed
5-sterren

Re: carnibest???

Berichtdoor charmed » Wo 26 Okt 2011, 15:45

Hier eten ze het met smaak, nog geen weigersheltie gehad  :biggrin2:
choopy
5-sterren

Berichtdoor choopy » Wo 26 Okt 2011, 16:33

Dat kan met de meeste KVV gebeuren. De een eet het met smaak, de ander haalt er zijn/ haar neus voor op.

Hier hebben voornamelijk de dames wel eens last van weigeren, en als ze dat langer dan 3 dagen volhouden, dan vinden ze het waarschijnlijk echt niet lekker (mijn mening)  en krijgen ze het niet meer.

Ik zou kijken wat er gebeurd als je de bak na 5 minuten weg haalt en bij de volgende eetgelegenheid weer aanbiedt.
@nouk
3-sterren

Berichtdoor @nouk » Wo 16 Nov 2011, 18:42

[quote="paloma"]
En mn boerenfox die echt heel kieskeurig is smikkelt ervan! Komt dit bekend voor??

Gr
[/quote]
Dat wel ja, mijn Boerenfox smikkelde er ook altijd van  :biggrin2:!
Nu geef ik hem Darf Eko en ik zie wel wat verschil, ook in ontlasting. Ik denk dat er in Carnibest meer pens zit. Sowieso zit er rijst in en een premix, wat misschien anders ruikt?
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”