kvv een soort of meer

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

kvv een soort of meer

Berichtdoor Barfplaats

natie34
1-ster

kvv een soort of meer

Berichtdoor natie34 » Ma 24 Okt 2011, 14:28

ik geef junoir sint bernard reu kvv merk naturis en dina pet nu zag kivo en lotgering die prijzen zijn iets aantrekkelijker is het een probleem als ik die er bij geef en eventueel begin met 1 of twee dagen barf
Laatst gewijzigd door natie34 op Ma 24 Okt 2011, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
nienk
5-sterren

Re: hoi een soort of meer

Berichtdoor nienk » Ma 24 Okt 2011, 14:32

nee  hoor, je kunt prima allerlei kvv merken afwisselen! mooiste zou zijn als het ook nog lukt om in de diersoorten af te wisselen. dus van merk A bijvoorbeeld kip en rund, en dan van merk B lam, etc.

barf er bij hartstikke  goed, lees daarvoor even het 'kvv en barf in 1 bak' artikel.

wanneer je 1 of 2 daagjes barft komt het met de percentage's niet zo heel nauw. maar ga je meer barfen, dan doe je er goed aan wel even een menu te maken, uit te zoeken wat er in welke percentage's in de kvv zit, en daar dan rekening mee te houden in het menu voor de barf dagen.
Kaela
5-sterren

Re: kvv een soort of meer

Berichtdoor Kaela » Do 27 Okt 2011, 06:59

Lotgering is een kvv waarvan je minsten 4 a 5 diersoorten moet voeren om hem compleet te laten zijn. En er zit nauwelijks groente in. Dus wat Nienke zegt, even goed opletten dat je dan wel in alle kvv's afgewisseld aan voldoende diersoorten komt en eventueel wat groente bijvoeren.

Ik heb maar korte tijd volledig kvv gevoerd, maar gaf dan wel vette vis bij. Want in de vis variant van lotgering zit weinig of geen vette vis.
inni
5-sterren

Berichtdoor inni » Do 27 Okt 2011, 12:47

Ik zou zoveel mogelijk merken afwisselen, zo kom je niet in de problemen als iets niet in voorraad is.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”