Bency's eerste menu

Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Bency's eerste menu

Berichtdoor Barfplaats

Thea
5-sterren

Bency's eerste menu

Berichtdoor Thea » Ma 24 Okt 2011, 14:13

Bency heeft nu zo'n 3 weken verschillende soorten vlees gehad van Kiezebrink.
Vanaf donderdag heb ik nu een echt menu samengesteld. Hij krijgt dan geen brokken meer.
Ik weet alleen nog niet of ik dit in 3x of 2x zal geven hij is dan 18 1/2 week oud.

Afbeelding

Het paard en rund ga ik als groot stuk vlees bestellen, dus krijgt hij lapjes van moet nog even kijken hoe groot ik die maak. Maar zodat hij dus wel ff moet kauwen en niet alles hapslik weg is.
Bency is namelijk een veelvraat alles is zo weg. Had van de week een kippeborrelhapje gegeven daar heeft hij wel even wat moeite voor moeten doen. Vond ik wel erg leuk om te zien hoe hij daar mee bezig was.
Maar vraag me af of die pootjes wel mogen eigenlijk is het ook een dragend botje.

Ik heb nu loopgips dus ben zelf weer wat mobieler en ga nu weer proberen om Boy ook over te zetten.
Van de week heeft Boy wel al 2x 1 kippenek op. Dus ook die begint er nu aan te wennen.
Alleen had hij daarna wel veel moeite met poepen. of dat door 1 kippenekje komt weet ik niet.
Laatst gewijzigd door Thea op Ma 24 Okt 2011, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
TMG1961
5-sterren

Re: Bency's eerste menu

Berichtdoor TMG1961 » Ma 24 Okt 2011, 14:17

Je was een ] vergeten.
Volgens mij heb ik Pixie met een maand of 6-7 op 2 keer per dag gezet. Maar daar zullen anderen je beter in kunnen adviseren.
[img]http://mijn-voorbeeld-club.clubs.nl/afbeeldingen/slideshow_large/8272870/barf1.jpg][/img]
Thea
5-sterren

Berichtdoor Thea » Ma 24 Okt 2011, 14:21

Had het gezien en was al aan het aanpassen en nog stukje bijgeschreven . :)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”