Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Qwertu
#2125466
Zijn er toevallig nog mensen met honden of katten die gedrags of gezondheidsproblemen hebben een gratis natuurgeneeskundig consult willen hebben van een laatstejaars Silverlinde student?

Het geheel duurt ongeveer een uur en ze komt daarvoor naar je toe. Moet wel omgeving Eindhoven/Den Bosch zijn.
Door tiny
#2125518
Culemborg ook goed?

Ik wil Tessa wel eens laten screenen. Ivm blaasproblemen, urinestenen en nu weer een of andere allergische reactie waardoor ze haar flanken kapot krapt.
Ik hoor het wel, moet wel zeggen dat ik er door de weeks geen tijd voor heb.
Door Lil
#2125993
Zuidelijk Limburg (niet ver van Maastricht) te ver?

Heb een atopie patient met hyper de pieper en super snel in de stress schiet gedrag
Heb ook een oude heer met artrose en een erg gevoelig maag/darmstelsel.
Door Qwertu
#2126309
Bedankt voor de reply's. Culemborg is te ver ben ik bang; toch erg bedankt voor de reactie!
De andere 2 zouden wel kunnen. Veghel is natuurlijk perfect :)

Ik stuur even PB.
Door SjaakBF
#2126338
Hier ook een hondje met flinke atopie, niet te beheersen zonder corticosteroïden en wellicht zelfs binnenkort Atopica. Ik woon in Sittard, mogelijk ook te ver?
Door Qwertu
#2127572
Hoi Sjaak,

Dankjewel voor je reactie. Allergieën zijn er helaas in overvloed, dus daarvan heeft ze er nu genoeg. Toch bedankt en succes!
Niks zo vervelend als atopie :(
Door SjaakBF
#2127612
Qwertu schreef: Hoi Sjaak,

Dankjewel voor je reactie. Allergieën zijn er helaas in overvloed, dus daarvan heeft ze er nu genoeg. Toch bedankt en succes!
Niks zo vervelend als atopie :(
Jullie in elk geval succes :-) Inderdaad triest hoeveel je leest over honden met Atopie.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door