kwartel, bah!

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

kwartel, bah!

Berichtdoor Barfplaats

Eline van Oosterom
1-ster

kwartel, bah!

Berichtdoor Eline van Oosterom » Zo 02 Okt 2011, 10:25

Allereerst wil ik even zeggen dat ik erg blij ben met dit forum. Zit heerlijk te scrollen en kom steeds meer te weet. Mijn toller van 9 staat al jaren op de kvv en barft ook 1 a 2 dagen in de week. Zo ook vandaag, kwartel op het menu. Maar mevrouw trekt haar neus op, ze probeert het wel maar als ze de smaak goed proeft spuugt ze het uit.
Normaal eet ze vrijwel alles, maar ik denk dat ze kwartel nog nooit gehad heeft.
Hebben jullie ook zo'n ervaring met kwartel?
Zonde, want goedkoop is het niet en nu moet ik het weggooien...
Monoxxide
3-sterren

Re: kwartel, bah!

Berichtdoor Monoxxide » Zo 02 Okt 2011, 10:42

Hier eten ze dit graag, is wel vlug weg omdat het zo extra zacht is (niet veel werk aan). Ik vind dit een erg fijne soort om als afwisseling te geven tijdens de barf dagen.
tt-tjes
5-sterren

Berichtdoor tt-tjes » Zo 02 Okt 2011, 10:58

Hier ook gek op kwartel, kan het alleen bijna nergens krijgen en ik geef geen 1,50 per kwartel uit.
Eline van Oosterom
1-ster

Berichtdoor Eline van Oosterom » Zo 02 Okt 2011, 11:41

Oh, nou ik was iets van 3,50 euro kwijt. Hij zag er wel mooi uit. Maargoed voorlopig uit het assortiment...
Ach misschien over een tijdje weer eens proberen, maar dan in een mix ofzo. Gekke retriever.. Heb maar een rol Tinlo gepakt (eend) en die ging zo maar binnen!
nienk
5-sterren

Berichtdoor nienk » Zo 02 Okt 2011, 13:11

Reus vindt kwartel ook errug bah! heb het echt geprobeerd hoor, leek me leuk en goed voor hem om hele prooi te eten, maar nee, kwartel moest meneer toch echt niet. niets anders gegeven, volgende dag weer geprobeerd, maar hij had dan toch echt liever honger.

was het een blote kwartel, of had ie nog veertjes? sommige honden maken daar ook ernstig onderscheid in.
ellyE
2-sterren

Berichtdoor ellyE » Zo 02 Okt 2011, 13:24

Hier vinden ze kwartel erg lekker, maar moesten ze erg aan fazant wennen. De ene hond vindt fazant heerlijk, de andere dus niet. Met konijn is het precies andersom, dus als de een fazant krijgt, krijgt de ander konijn. Wel lastig als een van beide soorten niet te krijgen is, maar dan is er nog altijd kip!  ;)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”