vraagje over Kiezebrink mixen

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

kimi
2-sterren

Berichtdoor kimi » Za 17 Sep 2011, 01:42

Hoi!

Kunnen de Kiezebrink mixen als compleet voer gegeven worden als ik de verschillende smaken zou gebruiken?(don't shoot me, ik ben nog leek op het vlak van KVV/BARF,NRV) Hoe izjn ze samengesteld? Volgens de barfpercentages of is het iets totaal anders?
Mijn eerste idee was om Shaweca te voeren, maar nu zag ik op de website die kiezebrinkmixen en vroeg ik mij af of dit een goed alternatief zou zijn.
Kan iemand mij een prijslijst bezorgen van Kiezebrink? Ik had al een mailtje gestuurd naar KB, maar tot nog toe geen reactie. Ik kan mij ook niet registreren op de webshop dus kan ook geen prijzen zien.
Ik ben benieuwd naar de reacties... :-)

Grts,
Kim
Jump
4-sterren

Re: vraagje over Kiezebrink mixen

Berichtdoor Jump » Za 17 Sep 2011, 09:30

Ik heb je een mailtje gestuurd met de prijslijst.
Meike en Daisy
5-sterren

Berichtdoor Meike en Daisy » Za 17 Sep 2011, 09:46

Nee, de Kiezebrinkmixen kunnen niet als compleet voer gegeven worden, maar met de juiste afwisseling en toevoeging van spiervlees kun je er wel een compleet menu van maken. Op de site van Kiezebrink kun je er meer info over vinden.
Poedelpret
5-sterren

Berichtdoor Poedelpret » Zo 18 Sep 2011, 05:54

Kiezebrink zelf zegt van wel, zie schema in de link =

http://www.kiezebrink.nl/index.php?pid=38
Meike en Daisy
5-sterren

Berichtdoor Meike en Daisy » Zo 18 Sep 2011, 11:19

Claudia N schreef:Kiezebrink zelf zegt van wel, zie schema in de link =

http://www.kiezebrink.nl/index.php?pid=38

"Samen met onze gemalen spiervlees, kunt u met bovenstaande mixen een compleet menu samenstellen. " De mixen zelf zijn niet compleet, maar je kunt er wel een compleet menu mee maken met toevoeging van spiervlees. En die link bedoelde ik inderdaad.