Energetische doormeting

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Energetische doormeting

Berichtdoor Barfplaats

Elies
1-ster

Energetische doormeting

Berichtdoor Elies » Di 19 Jul 2011, 22:43

Al een tijdje loop ik met het gevoel rond dat er iets met Maico aan de hand is, echter zonder duidelijke aanwijzing. Tijdens de jaarlijkse APK kon de DA niks bijzonders vinden en ook de met homeopathie was ik niet geholpen.

Een vriendin van me had haar hond laten doormeten door een natuurgeneeskundige. Ze was erg enthousiast en vroeg mij of het niks voor Maico zou zijn.
Vandaag is Maico energetisch doorgemeten en er bleek een flinke weerstand in zijn heupen (met name rechts) te zitten. Bij nader onderzoek bleken er aardig wat warme plekken op en rond zijn heup te voelen een teken van energetische blokkade. Ook zijn vacht was op die plekken erg dof en stug een teken dat er weinig voeding die kant op ging.

Nu heb ik het advies gekregen om Maico nader te laten onderzoeken door een orthomanueel therapeut.
Nu ben ik op zoek naar een therapeut in de buurt van Arnhem, Nijmegen, Ede.

Kunnen jullie mij adviseren waar kan ik goed terecht kan?

Alvast bedankt,
Elisabeth
Borke
5-sterren

Re: Energetische doormeting

Berichtdoor Borke » Di 19 Jul 2011, 22:52

Ik zou voor advies even contact opnemen met Edith van Any Animal, kliniek in NH, zie advertentie recht boven in het scherm van BP.
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 20 Jul 2011, 09:46

Tannetje schijnt tegenwoordig ook wat in die richting te doen. Misschien kun je haar vragen. Haar website: http://www.holistischedierenartsen.nl/p ... onlijk.asp. Als zij zelf niet kan helpen, weet zij vast een goede therapeut in haar buurt.
Princeberners
1-ster

Berichtdoor Princeberners » Wo 20 Jul 2011, 10:03

Hallo Elisabeth,

Ik heb goede ervaringen met Christel Dubbeld, zie; http://www.osteopathievoorpaarden.com/a ... motion.nl/

Groet,
Marion
Elies
1-ster

Berichtdoor Elies » Do 21 Jul 2011, 11:17

dank voor jullie adviezen, ik zal eens kijken bij wie ik me het meest op mijn gemak voel.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”